דלפק הדסה שלי (צילום אבי חיון)
דלפק הדסה שלי (צילום אבי חיון)

״הדסה שלי״ – השירות הדיגיטלי החדשני בהדסה

במרכז הרפואי הדסה שומרים על הבריאות שלכם עם בשורה דיגיטלית חדשנית: הכירו את "הדסה שלי״ - התיק הרפואי הדיגיטלי שלכם זמין בלחיצת כפתור מכל מקום בעולם, ללא עלות  ובשמירה קפדנית על חסיון המידע

פורסם בתאריך: 12.7.20 10:07

אם נמאס לכם לרדוף אחרי מסמכים רפואיים, אם אתם רוצים לקבל את כל המידע הרפואי שלכם בלחיצת כפתור בלי טרטורים וטלפונים למרכזי שירות, כדאי שתכירו את המיזם הדיגיטלי החדשני של המרכז הרפואי הדסה.

"הדסה שלי"- היא למעשה בשורה של ממש בתחום המידע הרפואי הדיגיטלי ונחשבת לפורצת דרך באפשרויות שהיא מציעה למטופלי בתי החולים בהר הצופים ובעין כרם.

המרכז הרפואי הדסה שעובר מהפך בתחום השירות בשנים האחרונות, תוך שימת דגש על התקדמות דיגיטלית, עושה ימים כלילות במרכזי השירות והלוגיסטיקה על מנת להקל על כל התהליך הרפואי של מטופלי בית החולים ומרבה להשתמש בכל המחלקות והמכונים בקדמה דיגיטלית וטכנולוגית, המאפשרת לא רק ביצועים מדויקים ו״חכמים״ יותר לשימושי הצוות הרפואי, אלא גם חוסכת זמן ואנרגיה.

כיאה למוסד רפואי מוביל, המרכז הרפואי הדסה בראשותו של פרופ' זאב רוטשטיין הכיר בצורך של המטופלים בהנגשת מסמכיהם הרפואיים וקיצור תהליכי קבלת המידע הרפואי לידיהם, בדגש על זמינות בכל עת ובכל מקום, תוך שהמידע האישי והפרטי נשמר ב״כספת מאובטחת״ וימסר רק למטופל עצמו.

בעזרת השירות הדיגיטלי החדש "הדסה שלי" יכולים כיום כבר מאות אלפי מטופלים לקבל לידיהם את תיק המסמכים הרפואיים, הכולל תוצאות בדיקות, סיכומי ביקור אצל המומחים, תוכנית טיפול וחומרים נוספים, כמו גם מידע רפואי וחידושים בתחומי עניין נוספים, ומגוון הטבות ייחודיות רק לחברים הרשומים בשירות.

מקדמים את הרפואה הציבורית בישראל בעזרת מערכת דיגיטלית מהפכנית בעולם הרפואה >>>

את תוצאות המהפכה מציגים המספרים המדברים בעד עצמם: יותר מ-200,000 מטופלים שכבר התחברו לשירות הדיגיטלי ונהנים משירות רפואי נגיש לקידום בריאותם. המערכת "הדסה שלי" מרכזת בזמן אמת את כל המידע הרפואי האישי, החל מתוצאות בדיקות, מכתבי שחרור, סיכומי ביקור מרפאה והפניות ועוד מגוון שירותים חדשים. השירות פועל באופן אחראי, כאשר המידע האישי נשמר ״בכספת מאובטחת״, מוצג רק למשתמש הרלוונטי ונוח לשימוש. הגישה מתבצעת באמצעות הטלפון החכם או המחשב מכל מקום בעולם, כך שהמידע  נגיש וזמין בכל עת שיזדקק המטופל להציגו לקידום בריאותו האישית.

ניצה ולמן, מנהלת האגף לאדמיניסטרציה רפואית בהדסה (צילום: אבי חיון)

ניצה ולמן מנהלת האגף לאדמיניסטרציה רפואית האחראי על השירות למטופל – החל מהחיבור הראשוני לבית החולים במוקד הטלפוני או בהגיעו לבית החולים, ועד לסיום הטיפול הרפואי הנדרש, מספרת בהתרגשות על המיזם. "מדובר בבשורה מהפכנית בכל הקשור לקידום שירות הרפואה הציבורית בישראל, אנחנו כל הזמן עם היד על הדופק, שומעים ומקשיבים לרחשי ליבם של המטופלים. על ידי כך הבנו את הצורך העז בנגישות למידע רפואי אישי ללא צורך בהמתנה למוקדי שירות ומרכזים רפואיים, בלי לכתת רגליים מאשנב כזה לאשנב אחר. כאשר מגיע מטופל לחדר מיון או לשאר מחלקות בית החולים ותוצאות הבדיקות או סיכום הביקור נשלחים אליו ישירות לנייד, הם מקצרים ומפשטים עבורו את כל התהליך ובכך תורמות לחוויית שירות רפואי יוצאת דופן".

עוד מספרת ניצה כי "בתהליך פשוט וללא עלות ניתן לקבל גישה אישית ובטוחה לתיק הרפואי של המטופל הכולל: קבלת תוצאות, בדיקות, גישה לסיכומים רפואיים, סיכום אשפוז, הצגת זימון תורים, הפניות והנחיות לקראת ניתוח ומידע נוסף שזמין ונגיש כל הזמן. מעבר לטפסים והמסמכים הרפואיים חברי המועדון מקבלים עדכונים שוטפים בתחומי הרפואה בהתאם לבחירתם האישית והעדפותיהם בתחומי הריון ולידה, תזונה, פעילות גופנית, בריאות האישה והילד, בריאות הגיל השלישי, ועוד. למעשה פתחנו ערוץ אישי בין המרכז הרפואי למטופלים וכל זאת על מנת להעניק למטופל חווית שירות אישי שמתאימה במיוחד עבורו. המידע זמין לכל מטופל שנרשם ל״הדסה שלי״ באופן מקוון ממש ברגע שהרופא מעדכן במערכות הרפואיות של בית החולים את התוצאות. התגובות ממשתמשי השירות לא מאחרות לבוא, ואנחנו מקבלים מידי יום משובים שמחממים לנו את הלב ואנחנו מבינים שאנחנו פועלים נכון וממשיכים כל הזמן בשדרוג השירות עבור המטופלים שלנו".

לסיום מציינת ולמן את השירות של איתור רופא במסגרת שירותי ״הדסה שלי״, דרכו יכול המשתמש להכניס למערכת הדיגיטלית רשימת תסמינים שונים המאפיינת את מצבו, ולהכיר את מומחי הדסה המתאימים לטיפול במצב זה.

״כאשר מטופל מבקש לדעת מיהם הרופאים המתאימים לבירור וטיפול אל מול סימנים מהם הוא סובל, השירות הזה נוח ומהיר וחושף בפניו רשימת מומחים ממנה יוכל לבחור אל מי להגיע. בשעת מצוקה או כאב, הרי שהאפשרות הזו מבורכת ביותר״.

ההצטרפות לשירות ״הדסה שלי״ הינה ללא תשלום ומיועדת עבור כל תושב ישראל, שיכול להצטרף לשירות בכל אחד מדלפקי בית החולים במרכזים הרפואיים עין כרם או הר הצופים ובהצגת תעודת זהות.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחל קובו 0545394999 תז 009576695 [email protected]

    האם נתן להירשם להדסה שלי במיל או באינטרנת .אני תל אביבית וזקוקה לרשומה הרפואית לאחר בקור בשר"פ של הדסה עין כרם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר