רפואה היברדית במאוחדת (צילום: באדיבות מאוחדת)
רפואה היברדית במאוחדת (צילום: באדיבות מאוחדת)

מהפכת הרפואה ההיברידית של קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים

מאוחדת פיתחה מודל חדשני המשלב בין רפואה דיגיטלית לרפואה הקונבנציונלית בקהילה. המודל ההיברידי, המשלב בין מספר מרכיבים הפועלים יחד ומביאים לניצול היתרונות היחסיים של כל אחד מהם, הגיע לתחום הרפואה ובגדול

פורסם בתאריך: 12.7.20 10:15

קופת חולים מאוחדת ממשיכה להצעיד קדימה את תחום הרפואה בישראל ככלל ובמחוז ירושלים בפרט. מאוחדת הביאה ללקוחותיה את הדור הבא ברפואה הקהילתית – מהפכת הרפואה ההיברידית. מאוחדת, בהובלת מנהל מחוז ירושלים עופר משולם הינה כיום קופת החולים הגדולה ביותר במחוז ירושלים, עם למעלה מחצי מיליון מבוטחים ו-320 נקודות שירות  ובהן כ-1100 רופאים ומאות אנשי מקצועות הבריאות. מחוז ירושלים של מאוחדת נחשב למחוז הגדול של קופת חולים מאוחדת בכל הארץ עם  נתח כולל של כ- 41% מסך מבוטחיה בישראל. מחוז ירושלים אף עומד עם ממוצע מרשים של כ-15,000 לידות בשנה.

מאוחדת פיתחה מודל חדשני המשלב בין רפואה דיגיטלית לרפואה הקונבנציונלית בקהילה. המודל ההיברידי, המשלב בין מספר מרכיבים הפועלים יחד ומביאים לניצול היתרונות היחסיים של כל אחד מהם, הגיע לתחום הרפואה ובגדול. הרפואה ההיברידית של מאוחדת במחוז ירושלים ,מתאימה ומנגישה את הרפואה בקהילה ,לאורח החיים העכשווי ,עם מתן שירות רפואי מקצועי ואיכותי, באמצעות חידושיים טכנולוגיים ודיגיטליים, המאפשרים ביקורים דיגיטליים של המטופל אצל הרופא האישי שלו, מעקב רפואי צמוד ומתמשך, אבחונים ומרשמים וכן תקשורת יעילה וזמינה לשאלות המטופלים והכל דרך הנייד או המחשב האישי, תוך חסכון משמעותי בזמן ומבלי לצאת מהבית או ממקום העבודה ולהגיע פיזית למרפאה.

ד"ר אלון אנגלנוף, רופא משפחה במחוז ירושלים (צילום: באדיבות מאוחדת)

ד"ר אלון אנגלנוף , רופא משפחה של מאוחדת במחוז ירושלים הנמנה עם הצוותים הרפואיים המובילים את הרפואה ההיברידית במחוז התייחס למהפכה ההיברידית של הקופה: "הרפואה ההיברידית של מאוחדת הגיעה פשוט בזמן. השקנו את השירות לפני שפרצה הקורונה ולאורך תקופת הקורונה ראינו את החשיבות האדירה שיש לרפואה ההיברידית, שאיפשרה למבוטחים שלנו קבלת שירותים  רפואיים מקצועיים  להם נזקקו, מבלי לצאת מהבית ולהגיע למרפאות עצמן ובכך היא הפחיתה בצורה משמעותית את הסיכונים בהעברת הנגיף ובהתדבקות בו וזאת מעבר לנוחות ולקיצור ההליך הרפואי עבור מבוטחי הקופה."

ד"ר אנגלנוף הוסיף "אנו עדים לביקוש רחב היקף לביקורים דיגיטליים בקרב המבוטחים שלנו במחוז ירושלים, מבוטחים רבים מבינים שניתן לקבל היום שירות רפואי מתקדם ואיכותי באופן יעיל ופשוט מבלי לבזבז זמן מיותר ומבלי לצאת מבית או מהעבודה. המבוטחים של מאוחדת מרוצים מאוד מהרפואה ההיברידית  ואין לי ספק שתוך זמן קצר היא תהפוך לחלק בלתי נפרד משגרת חיינו".

ד"ר תמר אלרם, רופאת נשים במאוחדת מעלה אדומים משתפת: "התחלתי לקבל לקוחות דרך הרפואה ההיברידית בגלל הקורונה, לא הייתה לי אפשרות לקבל באופן פרונטאלי, ולא יכולתי להשאיר את המבוטחות באמצע תהליך, אם זה מעקב הריון או טיפולים שוטפים. השימוש ברפואה ההיברידית נתן מענה לצורך של הביקורים, כמו כן, נתן ביטחון שיש פה מישהו שאכפת לו ומעוניין להנגיש את השירות עד הבית. כמובן שהיו סיטואציות משעשעות, הילדים בבית, והאישה שרצתה מעט פרטיות בעת השיחה עם הרופאה, ירדה לאוטו, בחצר או במקומות שקטים שונים.. המשוב החיובי שחזר מהביקורים הוכיח על פעילות נכונה, ועל תחושת הביטחון שקיבלו המבוטחות. מה שנקרא הדבר הנכון בזמן הנכון."

בנוסף, מעניקה הרפואה ההיברידית מענה רפואי מקצועי רחב גם בתחום ההיריון והלידה. הביקורים הדיגיטליים מקלים משמעותית על נשים הנמצאות בהיריון (רגיל, מתקדם והריון בסיכון) וכן על נשים שאחרי הלידה שמעתה תוכלנה לקבל טיפול רפואי מקצועי ,מהיר ויעיל מבלי לצאת מהבית, לחסוך זמן רב הן בהגעה למרפאות והן בזמני ההמתנה במרפאות עצמן וליהנות מחוויה רפואית ייחודית, איכותית ,נוחה וקלה.

עופר משולם, מנהל מחוז ירושלים במאוחדת (צילום: שלומי כהן)

מנהל קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים עופר משולם סיכם: "מדובר בשירות ייחודי לקופת חולים מאוחדת, המאפשר ביקור דיגיטלי בין הרופא למטופל דרך המחשב האישי או הנייד וכן קבלת אבחונים והמלצות רפואיות, מרשמים דיגיטליים והתחייבויות דרך הדיגיטל, מבלי לצאת מהבית. המטופל יכול לבצע את הביקור הרפואי ההיברידי בעיתוי ובמיקום הנוח ביותר עבורו וכמובן שהביקור נשאר חסוי ודיסקרטי בין הרופא והמטופל בלבד ומתויק בתיק האישי. הרפואה ההיברידית הפכה בתקופה האחרונה למבוקשת במיוחד הן על ידי המטופלים והן על ידי הצוותים הרפואיים ואנו מברכים על כך. הרפואה ההיברידית מהווה נדבך מרכזי נוסף בתנופה האדירה של קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים ואנו שמחים להמשיך ולהוביל את קידום שירותי הרפואה בירושלים והסביבה".

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר