עומר אדם (צילום: פיני סלוק)
עומר אדם (צילום: פיני סלוק)

טירוף: בתוך שעות ספורות – כמעט כל הכרטיסים למופע של עומר אדם בארנה נמכרו

כרטיסים בודדים, שעלותם כ-350 שקלים, נותרו למכירה באזור ה-VIP. יחד עם זאת, ועדי עובדים גדולים במשק מחזיקים בכ-1,000 כרטיסים שעדיין לא נמכרו. לאור ההתנפלות על הכרטיסים - מתקיים מו"מ לקיום מופע נוסף בארנה החודש

פורסם בתאריך: 4.11.19 15:09

כמעט כל הכרטיסים למופע של הזמר עומר אדם בארנה ב-21.11 נמכרו, וזאת שעות ספורות בלבד לאחר פתיחת המכירה. בבדיקה שערך "כל העיר" באתר של משרד הכרטיסים 'קופת תל אביב' ניתן לראות כי נותרו כרטיסים בודדים למכירה באזור ה-VIP (אורקסטרה). עלותם של הכרטיסים היא 349 שקלים. יחד עם זאת, יש לציין כי ברשות ועדי העובדים הגדולים במשק יש עדיין כ-1,000 כרטיסים. אם הכרטיסים הללו לא ימכרו היום, הם יוחזרו למכירה לקהל הרחב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אדם, כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", יופיע בארנה ב-21.11 (יום חמישי). במופע הוא יארח את הזמר ישי ריבו. מדובר במופע פורנטלי, ולא בקונספט של במה עגולה. על כן, מספר הכרטיסים שהוצאו למכירה עמד על כ-8,500, וזאת למרות שבארנה ישנם כ-12,000 מקומות ישיבה.


הופעה של עומר אדם (צילום: דודו בכר)

הופעה של עומר אדם (צילום: דודו בכר)


אדם, שהפך לאחד האמנים המצליחים בתעשיית המוזיקה בישראל – שבר שיאי צפייה ביוטיוב ובהורדות בסלולר עם אלבומי זהב ופלטינה, וערך סבב הופעות בארה"ב. כל המופעים שלו בישראל הם סולד אאוט שעות ספורות לאחר פתיחת המכירה לקהל.



לאור ההתנפלות על הכרטיסים נבדקת בימים אלו האפשרות לקיים מופע נוסף בארנה. ל"כל העיר" נודע כי בשעות האחרונות מתנהל משא ומתן בין החברה העירונית אריאל ועיריית ירושלים לבין המפיקים של עומר אדם בנוגע לעריכת מופע נוסף בארנה.

יש לציין כי אם המשא ומתן יבשיל, המופע הנוסף יתקיים יום קודם – ביום רביעי ה-20.11, וזאת בשל הלו"ז הצפוף של הזמרים עומר אדם וישי ריבו.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר