הזוג אביתר ומור ברוכיאן והמתנה החדשה לשנת 2020 (צילום: שערי צדק)
הזוג אביתר ומור ברוכיאן והמתנה החדשה לשנת 2020 (צילום: שערי צדק)

התינוקת הראשונה לשנת 2020 בשערי צדק: נצר למשפחת ברוכיאן

מזל טוב: 24 דקות אחרי חצות נולדה התינוקת הראשונה לשנת 2020 בשערי צדק. ההורים הטריים - מור ואביתר ברוכיאן, כדורגלן בית"ר נורדיה ונצר למשפחת כדורגלנים

פורסם בתאריך: 1.1.20 16:35

התינוקת הראשונה לשנת 2020 שנולדה הלילה בשערי צדק היא נצר למשפחת כדורגלנים. ההורים הטריים – מור ואביתר ברוכיאן, כדורגלן קבוצת בית"ר נורדיה ואח של הכדורגלן אבירם ברוכיאן. שניהם, כידוע, הם אחיינים של אורי מלמיליאן, אחד מהכדורגלנים הישראלים הגדולים בכל הזמנים.

בשערי צדק מספרים כי בני הזוג ברוכיאן הגיעו לשערי צדק אתמול, שלישי, עוד כשהיתה שנת 2019, בשעות הערב המאוחרות ובתוך ארבע שעות כבר התרחשה הלידה. התינוקת נולדה 24 דקות לאחר חצות במשקל 3,050 ק"ג.

והיא לא לבד – בשערי צדק מדווחים היום כי מאז שהחלה שנת 2020 נולדו בשערי צדק 38 תינוקות. בשנת 2019 נולדו בשערי צדק 22,172 תינוקות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)

אבא טרי. אביתר ברוכיאן (צילום: ינון פוקס)


בני הזוג ברוכיאן מוסרים כי "זוהי הלידה השלישית שלנו בשערי צדק ובכל פעם מחדש אנו נהנים מהמקצועיות ומהחמימות של הצוות. הגענו לקראת הערב ובתוך שעות ספורות התינוקת כבר היתה בחוץ. היה לנו מדהים והרבה יותר נחמד להיות הראשונים לשנת 2020".


אבירם ברוכיאן (צילום: אורן בן-חקון)

הדוד המאושר. אבירם ברוכיאן (צילום: אורן בן-חקון)


בשערי צדק מציינים כי מדי שנה נולדים בבית החולים למעלה מ-22,000 תינוקות. משערי צדק נמסר: "בשנה האחרונה הרחיב מערך הלידה בשערי צדק את שירותיו עם ארבעה חדרי לידה חדשים המותאמים ללידה טבעית. הצוות המקצועי והמסור מאפשר לכל יולדת לידה בדרך שלה עם כל האמצעים המתקדמים הקיימים כיום בתחום המיילדותי, כולל מוניטור אלחוטי, שיטות חדשות לשיכוך כאב – דיקור סיני ויוגה תרפיה ללא עלות וגז צחוק".


אורי מלמיליאן (צילום: ארנון בוסאני)

אגדה. אורי מלמיליאן (צילום: ארנון בוסאני)




הדסה: 14,000 לידות בשנת 2019 

גם במרכז הרפואי הדסה מסכמים את שנת 2019, שבה התרחשו כ-14,000 לידות בעין כרם ובהר הצופים. בהדסה מציינים כי מדובר בשיא – "המספר הגבוה ביותר בהדסה מעולם".

פרופ' שמחה יגל, מנהל האגף לנשים ויולדות בהדסה, מציין כי "מגמת העלייה המובהקת של מספרי יולדות מלמדת על בחירתן של נשים ללדת במקום הבטוח והמקצועי ביותר המעניק שירות אישי וחם, ובו הצוותים הרפואיים והסיעודיים אשר עושים הכל למענן. "עלייה מרשימה זו, היא ללא ספק הודות לצוותים הנפלאים – המיילדות, האחיות והרופאים ובנוסף, הודות לפתיחת חדרי הלידה החדשים בהדסה הר הצופים אשר חוגגים כעת שנה להיווסדם ומהווים מוקד משיכה לנשים רבות אשר בוחרות בפינוק החדשני והנעים".


שחאדה הבה והתינוקת שלה (צילום: דוברות הדסה)

שחאדה הבה והתינוקת שלה (צילום: דוברות הדסה)


בהדסה היולדת הראשונה לשנת 2020 היא שחאדה הבה, בת ה-30, סטודנטית לרפואה מנצרת שלומדת בהדסה, וילדה את בנה בהדסה הר הצופים. "מאוד התרגשתי ללדת בשנה החדשה" היא מספרת בהתרגשות. "הצוות שליווה אותי בהדסה הר הצופים היה מדהים מתחילת הלידה ועד סופה, הרגשתי כמו עם משפחה חמה. טיפלו בי מיילדות ואחיות ופרופ' אסנת ולפיש מנהלת המחלקה, כולן בחיוכים גדולים. אני מאחלת לכולם שנה מוצלחת ובריאה ולהדסה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל בית חולים מנצל את הכתבה לעשות פרסומת לעצמו. היה צריך לכתוב למעלה 'מדור פרסומי'

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר