שמואל פרידמן (צילום: שערי צדק)
שמואל פרידמן (צילום: שערי צדק)

יום השמיעה הבינלאומי 2020: תכירו את שמואל פרידמן שמתנדב לשירות הלאומי בשערי צדק

לרגל יום השמיעה הבינלאומי שחל היום (3.3) - שמואל פרידמן, בן ה-18 מבית שמש, שמתמודד עם כבדות שמיעה, מספר על ההחלטה להתנדב לשירות הלאומי בשערי צדק: "מי שנותן מעצמו לאחרים נותן גם לעצמו שמחה והרגשת שייכות"

פורסם בתאריך: 3.3.20 13:38

היום, שלישי, 3.3, מצוין ברחבי העולם יום השמיעה הבינלאומי – מדובר ביוזמה של ארגון הבריאות העולמי (WHO) שהשנה מציין אותו בסימן העלאת המודעות לאפשרויות של אנשים עם לקויות שמיעה.

שמואל פרידמן, בן ה-18, תושב בית שמש שמתמודד עם כבדות שמיעה, מספר ל"כל העיר" על ההחלטה להתנדב לשירות הלאומי במרכז הרפואי שערי צדק. "אני מנסה לעזור ככל הניתן וזה ממלא אותי", הוא מתאר, "מי שנותן מעצמו לאחרים נותן גם לעצמו שמחה והרגשת שייכות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


פרידמן, שנולד בארה"ב, עלה עם משפחתו לישראל כשהיה ילד – בדיוק באותה תקופה הוא עבר את ניתוח השבלול הראשון שלו. "בגיל 5 עברתי את הניתוח הראשון שלי, ניתוח שתל שבלול שאפשר לי לשמוע לראשונה בחיי", הוא מספר. "מאוחר יותר אבחנו אצלי בעיה בעורק הראשי של הלב ועברתי ניתוח לב פתוח, ומאז אני צריך לעבור א.ק.ג אחת לחצי שנה".


המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)


"ההחלטה הטובה ביותר שהוריי יכלו לקחת היא לעלות לארץ ישראל, אני מאוד אוהב את החיים כאן". מוסיף ומספר פרידמן. "החלטתי להתנדב לשירות הלאומי במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים והחלטה זו אינה מקרית, שכן לפני שנה שתל השבלול הזדהם ואושפזתי במרכז הרפואי של שערי צדק שם פגשתי את פרופ' רוני פרץ, מנהל מחלקת אף אוזן גרון בבית החולים שטיפל בי במקצועיות רבה".

פרידמן מוסיף ואומר כי "אני יודע איך זה להיות בצד השני, גם אני הייתי מאושפז. היום אני מתנדב במחלקת אשפוז יום. עושה שליחויות, מלווה אנשים לחדר ניתוח או לטיפול ומסייע להם".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר