מסעדת אנג'ליקה (צילומים: פרטי)
מסעדת אנג'ליקה (צילומים: פרטי)

בעלי מסעדת אנג'ליקה ל"כל העיר": "שלפחות יחזירו הארנונה ששילמנו, כך אולי נצליח לשרוד"

גם מרכוס גרשקוביץ נעל השבוע את דלתות המסעדה שלו שבטלביה. בשיחה עם "כל העיר" הוא מדגיש: "המסעדה שלי סגורה ועדיין יש לי הוצאות קבועות שאני ממשיך לשלם אותן, כמו שכירות וארנונה. הפתרון זה כסף - אין משהו אחר"

פורסם בתאריך: 19.3.20 15:35

מסעדת אנג'ליקה בשכונת טלביה של שף מרכוס גרשקוביץ גם נעלה השבוע את הדלתות. בשיחה עם "כל העיר" אומר גרשקוביץ כי "הכל תלוי באורך הזמן של המשבר הזה. במידה וזה ייגמר בעוד שבועיים-שלושה העזרה תהיה נקודתית ועדינה. אך, אם המשבר הזה יימשך ארבעה חודשים ויותר, אז העזרה תצטרך להיות יותר משמעותית. הזמן משחק כאן, ואנחנו נצטרך הרבה יותר עזרה. הבעיה הכי גדולה כאן זה חוסר הוודאות. אף אחד לא יודע מתי כל זה ייגמר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לדברי גרשקוביץ, שירות המשלוחים ו'טייק אווי' שמעניקות מסעדות רבות על מנת להמשיך להתקיים, זה לא באמת פתרון. "אין במסעדת אנג'ליקה שירות משלוחים וטייק אווי. זה לא פתרון, זה שטויות, אף אחד לא עושה מזה כסף. בית עסק שעשה בעבר משלוחים – יש לו עלייה בעבודה, אבל מי שצריך להקים מערך משלוחים מאפס, כבר יהיה צריך צו סגירה. בעיניי אין לזה שום משמעות כרגע", מדגיש גרשקוביץ. "המסעדה שלי סגורה ועדיין יש לי הוצאות קבועות שאני ממשיך לשלם אותן, כמו שכירות וארנונה. הפתרון זה כסף – אין משהו אחר. שלפחות יחזירו הארנונה ששילמנו, כך אולי נצליח לשרוד".


מרכוס גרשקוביץ (צילום: מאיר אליפור)

מרכוס גרשקוביץ (צילום: מאיר אליפור)


מתחם תיירותי נוסף בירושלים שנפגע קשות הוא בעין כרם. "גם המסעדות בעין כרם ריקות, ואני לא רואה שום פתרון באופק – אני מקווה שאני טועה", מספר בשיחה עם "כל העיר" ארז שבו, שף ובעלי מסעדת כרמא. "רק הזמן יגיד מה יהיה, כרגע הכל באפלה. אני מקווה שיהיו לנו הרבה הזמנות טייק אווי, אולי זה יעזור קצת לאיזון המצב".


מסעדת כרמא (צילום: רועי ברקוביץ')

מסעדת כרמא (צילום: רועי ברקוביץ')


"בשורה התחתונה במידה ולאנשים אין כסף בכיס, הם לא יעברו את זה", מוסיף ואומר שבו, "מסעדת כרמא היא ותיקה מאוד, ועוד יש לנו אוויר. אבל יש עסקים שלא סוגרים את החודש ואני לא יודע איך הם יעמדו על הרגליים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר