הדסה עין כרם, חדר בידוד לנשאי קורונה (צילומים: אבי חיון, דוברות הדסה)
הדסה עין כרם, חדר בידוד לנשאי קורונה (צילומים: אבי חיון, דוברות הדסה)

מקרה ראשון של קורונה בהדסה – אחות בחדר המיון נמצאה חיובית למחלה

בהדסה מדווחים כי האחות מטופלת במתחם המבודד לחולי קורונה שבהדסה; במקביל מתקיימת חקירה אפידמיולוגית לזיהוי כל מי שבא במגע איתה

פורסם בתאריך: 18.3.20 14:58

מקרה ראשון של קורונה בהדסה – אחות בחדר המיון נמצאה חיובית למחלת הקורונה. האחות מאושפזת כרגע במתחם המבודד שבמרכז הרפואי. במקביל, מתקיימת בשעה זו חקירה אפידימיולוגית לזיהוי כל מי שהגיע איתה במגע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהדסה עין כרם מציינים כי "אחות חדר המיון אשר חשה ברע נמצאה חיובית לקורונה. מתחקיר מיידי עלה כי נדבקה במסיבה בה השתתפה עם מספר נדבקים נוספים. היא מטופלת במתחם למחלות מתפרצות הממוקם בנפרד ממחלקות ומבניין בית החולים ומצבה קל. במקביל מתקיימת חקירה אפידמיולוגית לזיהוי כל מי שבא במגע איתה".

עוד נמסר מהדסה כי "הדסה רגישה מאד לבריאות הצוות והמטופלים של בית החולים, אנשינו מקפידים על בדיקת החום לכל נכנסי בית החולים – כולל אנשי הצוות. כל מי שמגיע מאיזור נגוע או עם חום, לא נכנס לשערי הדסה. הדסה יצאה למבצע ענק של סיקור אוכלוסיה החולה בקורונה בכל רחבי הארץ, יחד עם משרד הבריאות ומד״א ובשילוב סטודנטים מתנדבים, מגדילים לעין ארוך את מיפוי החולים בקהילה כדי שאפשר יהיה לשחרר את המשק לחזור לעבודה".

מוקדם יותר היום דווח ב"כל העיר" כי במרכז הרפואי שערי צדק טכנאי רנטגן במערך ה-MRI נדבק בקורונה – כל אנשי הצוות הורו להיכנס לבידוד. "בבדיקה שנערכה לטכנאי רנטגן במערך ה-MRI במרכז הרפואי שערי צדק, לאחר שהחל לסבול מסימפטומים קלים", נמסר משערי צדק, "התקבלה תוצאה חיובית לנגיף הקורונה. עם קבלת תוצאות הבדיקה נערכה חקירה אפדימיולוגית רחבה ומהירה שבעקבותיה מופו כל המטופלים במחלקה שנחשפו והמידע הועבר למשרד הבריאות לטובת המשך החקירה ומתן הנחיות לכניסה לבידוד. גם אנשי הצוות שבאו במגע עמו הונחו להיכנס בבידוד".

 




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכל

    הייתה כנראה הדבקה עוד לפני כן, בימים האחרונים שפגעה בצוותים רפואיים. כמו במחלקת יולדות ונשאית ומשפחה שחזרה לבית החולים. היולדות יכולות להשבית צוותים במחלקות שכנראה הושבתו…. ועוד לא דיברנו על חוסר בציוד מגן איכותי (לא מסיכות המגן החלקיות N95 שמספקים לרופאים)…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר