פעילויות לבני נוער (צילומים: באדיבות העירייה, דר ענת אביטל, מנכלית מטיילים עם ענת)
פעילויות לבני נוער (צילומים: באדיבות העירייה, דר ענת אביטל, מנכלית מטיילים עם ענת)

למרות משבר הקורונה: הוכפל תקציב אירועי הקיץ לבני נוער

בחודשים הקרובים ייהנו בני הנוער החילונים בירושלים מאירועים ופעילויות שונות בהיקף של כחצי מיליון שקלים. חבר המועצה חביליו: "רק ככה נשאיר את הציבור החילוני בעיר"

פורסם בתאריך: 13.6.20 19:50

כשנה אחרי שספג ביקורת על התקפלות בנושא השוואת תקצוב פעילויות הנוער החילוני בירושלים לתקצוב החרדים – חבר מועצת עיריית ירושלים עו"ד יוסי חביליו (מצילים את ירושלים) רושם הישג נאה – הכפלת תקציב אירועי הנוער החילוני לחודשי הקיץ הקרוב: מ-250 אלף שקלים ל-500 אלף שקלים.

ל"כל העיר" נודע כי התקציב ייועד לטובת בני נוער בגילאי 18-14 מהמגזר החילוני. במסגרת התקציב ייערכו אירועי קיץ מיוחדים במהלך החודשים הקרובים בשכונות קרית היובל, ניות, רחביה, בית הכרם, תלפיות מזרח, גבעת משואה, הגבעה הצרפתית, פסגת זאב וגילה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


האירועים הללו, כך לדברי חבר המועצה חביליו, יכללו מגוון פעילויות לבני הנוער אשר יהיו מותאמות לתקנות לשעת חרום ולמגבלות הקורונה של משרד הבריאות. בין הפעילויות שעל הפרק – טיולים, סדנאות, מפגשים, תחרות מיזמים, קורסים ועוד.

כמו כן, ביוזמת חביליו תתקיים כבר מחר, ראשון (14.6) הופעה של הסטנדאפיסט דניאל אסייג לתלמידי תיכון הגמנסיה העברית. חביליו מציין כי היה חשוב לו לארגן פעילות עבור תלמידי הגמנסיה שעברו שבועיים לא פשוטים של בידוד ושל סגירת בית הספר בשל התפרצות נגיף הקורונה בבית הספר.

"הבטחתי וקיימתי", אומר חביליו ל"כל העיר". "אני שמח שהשנה הוגדל התקציב לפעילות של נוער חילוני בשכונות. רק ככה נשאיר את הציבור החילוני בירושלים. אני שמח שראש העיר נענה לבקשתי להגדלת התקציב ומקווה שלמרות משבר הקורונה ומגבלות משרד הבריאות, נוכל לדאוג לפעילות אטרקטיבית לבני הנוער בקיץ ובחגים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בת נוער ירושלמית

    בזבוז תקציב. תנו לנוער לשלם על מה שהוא צורך ותפנו את הכסף למקומות חשובים יותר (בנייה, שימור טבע, או הכי טוב – לייעול המערכת הבירוקרטית).

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר