אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: אוהד צויגנברג, באדיבות המשפחה)
אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל (צילומים: אוהד צויגנברג, באדיבות המשפחה)

אלירן מלול שנאשם ברצח מיכל סלה ז"ל – היא דקרה אותי; משפחת סלה: "רוצח שפל וחסר בושה"

סנגוריו של אלירן מלול, שנאשם ברצח אשתו מיכל סלה ז"ל, מסרו היום, שני, את תשובתו לכתב האישום בבית המשפט המחוזי בעיר; משפחת סלה: "אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם מחושב בתגובותיו"

פורסם בתאריך: 15.6.20 11:50

היום, שני, מסרו סנגוריו של אלירן מלול, שנאשם ברצח אשתו מיכל סלה ז"ל, את תשובתו לכתב האישום בבית המשפט המחוזי בירושלים. בתשובה נטען כי מלול שתה אלכוהול במהלך הלילה והוא אינו זוכר את הפרטים שאירעו באותו הלילה. בתשובה מצוין כי מלול זוכר שבתחילת הערב התגלע ויכוח בין הצדדים, ולטענת מלול סלה ז"ל דקרה אותו מספר פעמים בצד ימין של גופו.

לפני שבועיים, כפי שפורסם ב"כל העיר", סנגוריו של מלול, מסרו להרכב השופטים בבית המשפט המחוזי בירושלים כי מלול כופר באישומים נגדו.

משפחת סלה התייחסה לתשובתו של מלול לכתב האישום ומסרה כי "אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו. הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל. מאז, 8.5 חודשים נוספים שתק ושתק עד היום. היום חשף את הגרסה העלובה שהצליח להמציא. לרעתו בתקופה הזו, לתחנת המשטרה הגיעו עדים שונים ובזה אחר זה העידו על אופיו האלים. אנו סומכים ידנו על בית המשפט שידונו את הרוצח השפל וחסר הבושה, הרחק מהחברה, כך שלעולם לא יראה אור יום".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר" מלול נאשם כי ביום 3.10.2019, לאחר השתתפותה של מיכל סלה ז"ל בסדנה להעצמה נשית היא שבה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף מלול את סלה ז"ל בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 עשרה פעמים תוך שסלה ז"ל מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. "עקב דקירותיו של הנאשם לנוכח פצעיה הרבים נגרם למנוחה אבדן דם נרחב והיא מתה כתוצאה מהלם תת נפחי", נכתב בכתב האישום.

כזכור, לאורך כל חקירותיו במשטרה מלול לא מסר שום גרסה לאירועים וסירב לענות על שאלות החוקרים. למעשה בשמונה החודשים האחרונים נחשפו מלול וסנגוריו לכל חומרי החקירה שכוללים, כפי שתיארה בן עמי, את יומניה האישיים של מיכל סלה ז"ל, את עדויות המשפחה ואת ממצאי החקירה בזירת הרצח.

עורכי הדין מיכאל עירוני ועידן גמליאלי, שמייצגים את אלירן מלול מטעם הסניגוריה, מסרו בתגובה כי "היום הגשנו את גרסתו של אלירן לאירוע הקשה. מפאת צנעת הפרט וכיבוד ההליך המשפטי, אנו נציג את כל טענותיו של אלירן בבית המשפט".




תגובות

15 תגובות
15 תגובות
  1. ורד

    אף אחד לא יאמין לגרסה המופרכת הזו. בהתחלה הוא אמר שניסו להתאבד ביחד. עכשיו פתאום היא תקפה אותו. פשוט שיודה שהוא מטורף לגמרי. צריך למנוע ממנו אוכל ושתיה ולהפעיל לחץ פיזי עד שיגיד את האמת. הלוואי שיתעללו בו בכלא כל יום.

  2. ארלינק

    הפסיכופט,הרוצח,אלירןמלול
    חייב להירקב בצינוק כל חיו
    שלא יראה אור יום
    מיכל סלה ז'ל יהי זכרה ברוך
    ניחמוים חמים למישפחה הטובה

  3. שלמה

    צריך דחוף ללכת לכלא ולמעצר עולם ואפילו בית סוהר לכל החיים זה מה שמגיע לבן אדם כזה

  4. חנה

    חוצפן ! חולה נפש פתאום היא דקרה אותך , ומה עם האקסיות הקודמות שהיו לך גם הן התלוננו סתם, תודה לאל שהן הצליחו לברוח מסכנות. לא תצליח להעמיס על השופטים את השקרים שלך חולה נפש. הקנאה שרפה אותך גמרה אותך. גם הסרטן יכרסם את גופך לאט לאט ובסבל רב אמן ואמן. רצחת אישה מיוחדת יפת נפש ומראה.סתם פשוט כי התחשק לך להתעלל באקסיות ובמיכל הטהורה ז"ל. אתה תסבול חבל לך על הזמן

  5. יעקב א

    אתה חלאת אדם שפל ניצלתה את חןלשת המנוחה בוא תפגין כח נגד גברים מקומך להירקב בכלא שם יחרצו את גורלך האסירים אמן

  6. אני

    מיכל כבר לא איתך לבד
    כולנו איתה
    אתה רוצח שקרן חולני
    ועוד הרבה
    לא מגיע לך לנשום את האויר בחוץ

  7. אישה

    החוקרים שכחו איך להוציא אמת מאסיר??!!
    כנראה טוב לו מדי שיש לו זמן להזות ולדמיין

  8. אישה מוכה

    זה עוד כלום. עדיין לא שמעתם את הזבל שהיה בביתי איזי שטויות הוא אומר למשטרה ולבית הדין

  9. ניצלה מהנבלה

    אני בהלם!!!!! הוא בטוח שכולם טיפשים! מה קורה למערכת המשפט תסיימו עם המשפט הזה כבר!!!! הלוואי שיפגע בעצמו, כי האפס הזה יצליח לסובב את האסירים על הזרת שלו ויהפכו אותו למלך. הוא פשוט השטן בהתגלמותו

  10. שגייב

    כלב בן כלב שירקב בכלא
    אבל לצערי אחרי 15 שנה ישתחרר בטח על התנהגות טובה ויחזור לחייו

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר