גן המשוגעבקעה נעול ומוזנח, היום
גן המשוגעבקעה נעול ומוזנח, היום

וידאו – המאבק בשכונת בקעה: מה יעלה בגורל גן המשוגעבקעה?

הגן הוותיק שעומד נעול ומוזנח, נמצא במחלוקת בין תושבי השכונה שפועלים לשמרו כשטח ציבורי, לבין הורי בית הספר תל"י גאולים שמבקשים להקים במקומו אולם ספורט

פורסם בתאריך: 6.6.17 16:01

מה יעלה בגורל המשוגבקעה בשכונת בקעה? הגן הייחודי הוותיק ברחוב גד, שעומד נעול ומוזנח, צפוי להיהרס ובמקומו יוקם אולם ספורט לבית הספר תל"י גאולים. הגן נמצא במרכז מחלוקת בין תושבי השכונה והורי הנהגת בית ספר תל"י גאולים. התושבים טוענים כי הגן היה חלק משטח ציבורי ומבקשים לקבל אותו בחזרה, הנהגת ההורים מבקשת לבנות על שטח הגן אולם ספורט עבור התלמידים. עם השנים הגן הפסיק להיות מתוחזק וכתוצאה מכך הפך להיות מפגע עבור תלמידי בית הספר שגן "המשוגעבקעה" נמצא בשטחו. ביום שלישי, הערב, צפוי להיערך כנס תושבים מיוחד בנושא.

 

גן המשוגבקעה – נעול ומוזנח, היום

 

דלית רוזנצוויג, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר אומרת: "בשלוש השנים האחרונות המקום היה סגור ומסוגר, אף אחד לא מוכן לתחזק אותו – המינהל, בית הספר, העירייה. המתקנים כבר לא תקניים. ילדי בית ספר נפצעו לא פעם ממזרקים, זכוכיות ומסכיני גילוח שהיו במקום. בשעות הלילה מגיעים בני נוער שמעשנים שם סמים. זה בית ספר יסודי עם יותר מ־350 ילדים ואין שום סיבה שהילדים יהיו חשופים לזה".

 

***

קרית היובל: המתנ"ס ובריכת בית טיילור בסכנת סגירה

השוק: החלו העבודות להחלפת הגגות

האם המסעדות הירושלמיות מכניסות כלבים? 

***

 

גן המשוגבקעה סגור ומוזנח, היום

גן המשוגבקעה נעול ומוזנח, היום

מנגד אומרת ברכה אדלשטיין, יו"ר המינהל הקהילתי בקעה, כי "התושבים אומרים שהשטח היה שייך להם, והם מבקשים את השטח חזרה. שיוציאו את שטח המשוגעבקעה מתחום בית הספר והם מתחייבים שתהיה סיירת קהילתית שתפקח על שטח הגן".

גן המשוגבקעה סגור ומוזנח, היום

גן המשוגבקעה נועל ומוזנח, היום

מהעירייה נמסר בתגובה: "גן המשוגע בקעה הינו 'אייקון' שכונתי, אולם אינו פעיל תקופה ארוכה בשל העובדה כי אינו בטיחותי. הגן ממוקם בחצר בית הספר גאולים העתיד להתרחב על ידי הקמת אולם ספורט חדש. העירייה קיימה הידברות עם המינהל הקהילתי והתושבים אודות הגן בה הועלו מספר הצעות וההחלטה תתקבל בשיתוף המינהל הקהילתי ותושבי השכונה".

 

גן המשוגבקעה (צילום: תומר אפלבאום)

גן המשוגבקעה בימים טובים יותר (צילום: תומר אפלבאום)

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר