יהב דונר-קניגסברג (צילום: מתוך דף האירוע בפייסבוק)
יהב דונר-קניגסברג (צילום: מתוך דף האירוע בפייסבוק)

ירושלים חוגגת יום הולדת לילדה יהב – הגיבורה שריגשה עד דמעות

אחרי שחבריה לגן לא הגיעו ליום ההולדת שלה בשנה שעברה - ירושלים מתגייסת לערוך לכוכבת תוכנית הטלוויזיה "החיים הסודיים של בני 4", הילדה יהב דונר-קניגסברג, שמאובחנת עם אוטיזם בתפקוד גבוה, יום הולדת שמח במיוחד בכפוף להגבלות הקורונה - מחר, שישי, בגן העצמאות. בואו, יהיה שמח

פורסם בתאריך: 23.7.20 12:49

הילדה יהב דונר-קניגסברג, גיבורת הסדרה "החיים הסודיים של בני 4" ב"יס דוקו", שמאובחנת עם אוטיזם בתפקוד גבוה, חוגגת השבוע יום הולדת 6 – ירושלים התגייסה לחגוג לה אירוע משמח במיוחד מחר, שישי ב-12 בצהריים, בגן העצמאות.

אביה, הלל קניגסברג, מספר כי אחרי שחבריה לגן  לא הגיעו ליום ההולדת שלה בשנה שעברה, כעת בשל הקורונה הוא התקשה לספר לבתו כי ישנן הגבלות על קיום אירועי יום הולדת.

בפוסט בפייסבוק הוא כותב: "לפני מספר ימים מצאתי את עצמי בדילמה של איך לספר ליהב ששוב לא נחגוג לה יום הולדת. והסיבה הפעם: 'קורונה'. מאז אותו יום הולדת עצוב, שבו עמדה אומללה לבדה ממתינה לחבריה מהגן שלא הגיעו – משום שהוריהם נפוחי המעמד וערלי הלב לא רצו שילדיהם יגיעו ליום ההולדת של 'הילדה האוטיסטית' – והשאיר את יהב עם חוויה טראומטית, הבטחתנו, אני ואמא ג'ני ליהב, שיהיה לה יום הולדת אמיתי. עם הרבה חברים שכן יגיעו ושימחה אמיתית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"כאזרח אחראי, גם אני חושב שיש לנהוג באחריות בימים קשים שכאלו", מציין אביה, "ולהקפיד על זהירות בכל מה שקשור למשבר מגיפת הקורונה שעובר עלינו… ובעוד אני מתכונן לבשר לה את הבשורה המרה (שוב!) פתאום הסתבר לי שיש כאלו שגם בימים הקשים האלו, הם ישימו ושמים (וסליחה על הביטוי-אבל הוא הכי מתאים) ז**ן גדול ועבה על המגבלות שהושמו על כלל הציבור… הם חוגגים, הם נפגשים, הם מפרים ביד גסה את הכללים! והמרתיח מכל? ברוב המקרים, אלו שיזמו ודורשים מאיתנו לעמוד באותם 'כללי זהירות' – וצריכים להוות לנו דוגמה ומופת, הם אלו שדורסים אותם ברגל גסה".

אביה ממשיך וכותב כי כי "לכן, החלטתי שיום ההולדת ליהב יהיה גם יהיה! ולמרות שגם בימים אלו לא שוקטת ההוצאה לפועל על שמריה ועיקלה את חשבון הבנק שלי – דבר שאינה נרתעת לעשות גם בתקופה קשה שכזאת, בעוד האזרחים נאבקים על קיומם, לא נעצור מלחגוג ליהב יום הולדת".

יהב דונר-קניגסברג היתה למעשה הכוכבת של הסדרה "החיים הסודיים של בני 4", ששודרה ב"יס דוקו" – באחד הקטעים בסדרה, שהפך לוויראלי, נחשפה סיטואציה שבה יהב מנסה למצוא חברים בגן, ואילו אלה נותרו אדישים אליה.


הפרק ששבר את הלב וריגש עד דמעות – "מי רוצה להיות חבר של יהב?", מתוך התוכנית "החיים הסודיים של בני 4".


אל האירוע  צפוי להגיע יובל המבולבל, שאותו יהב מאוד אוהבת. בשל הגבלות הקורונה לא יותרו אכילה ושתייה במקום והמשפחה מבקשת להקפיד על כללי הקורונה – עטיית מסכה, שמירת מרחק וכו'.

יום הולדת ליהב, יום שישי, 24.7, בשעה 12:00, גן העצמאות.  

חוגגים יום הולדת ליהב בירושלים – לינק לאירוע.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר