רגעי החילוץ של ראשו של התינוק שנתקע בסורגים (צילום: י.ר ובנצי ליזרוביץ - קול חי)
(צילום: י.ר ובנצי ליזרוביץ - קול חי)

רוממה: ראשו של תינוק נלכד בין הסורגים, כשגופו באוויר – רגעי החילוץ הדרמטיים. צפו

"הילד היה תלוי בין שמים לארץ": צוות הצלה מהכבאות חילץ הבוקר תינוק כבן שנה, שראשו נלכד בין סורגים, מחוץ למרפסת ביתו בקומה החמישית כשכל גופו תלוי באוויר

פורסם בתאריך: 19.8.20 11:54

ראשו של תינוק בן שנה נלכד הבוקר בין הסורגים במרפסת ביתו בקומה החמישית שבשכונת רוממה, כאשר גופו תלוי באוויר. צוות הצלה מכבאות והצלה ירושלים הוזעק לרחוב סורוצקין וחילץ את הילד באמצעות כלים הידרואליים, כאשר בכל עת אחד הכבאים החזיק את התינוק המבוהל שהחל לבכות.

"צוותי הכיבוי והחילוץ אשר הגיעו למקום במהירות", מתארים בכיבוי ובהצלה, "זיהו מיד את הילד הקטן כשהוא תלוי מחוץ למרפסת ובכל רגע יכול היה ליפול. לוחמי האש הגיעו במהירות לתינוק הלכוד, וראו כי הילד הצליח להוציא את כל הגוף שלו מבין הסורגים ולמרבה המזל רק העובדה שהראש של התינוק לא עבר בין הסורגים הוא לא נפל מהקומה החמישית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



"לוחמי האש ביצעו מיד חילוץ מהיר של התינוק באמצעות כלי חילוץ ייעודי וכירורגי לחילוץ מסורגים", מספרים בכבאות ובהצלה, "כלי הידראולי הפועל בצורה שקטה ובטוחה לתינוק. כל זמן החילוץ, איבטחו לוחמי האש את התינוק והרגיעו את הפעוט, לאחר שהוציאו את ראשו מבין הסורגים הרימו את התינוק מבעד למרפסת אל תוך הבית והעבירו אותו להמשך טיפול רפואי ובדיקות של מד"א".


רגעי החילוץ של ראשו של התינוק שנתקע בסורגים (צילום: י.ר ובנצי ליזרוביץ - קול חי)

רגעי החילוץ של ראשו של התינוק שנתקע בסורגים (צילום: י.ר ובנצי ליזרוביץ – קול חי)


רס"ר אסף צור מפקד הצוות שחילץ את התינוק: "דווח לנו על ילד קטן הלכוד בסורגי מתכת כשגופו תלוי ושמוט אל מחוץ למרפסת. הגענו תוך 2 דקות למקום, וראינו את הילד כשהוא תלוי בין שמים לארץ, ולמזלו רק העובדה שראשו נלכד בין הסורגים, מנעה את נפילתו מהקומה החמישית. ביצענו מיד חילוץ זהיר ומאובטח של התינוק הקטן מתוך הסורגים באמצעות כלי ייעודי לכך, ולאחר שהוצאנו אותו, העברנו את הילד בזהירות אל אנשי הרפואה במקום".


רגעי החילוץ של ראשו של התינוק שנתקע בסורגים (צילום: י.ר ובנצי ליזרוביץ - קול חי)

רגעי החילוץ של ראשו של התינוק שנתקע בסורגים (צילום: י.ר ובנצי ליזרוביץ – קול חי)


בענף ההסברה של כבאות והצלה לישראל מזכירים לציבור: "יש להקפיד ולהתקין סורגים בטוחים ותקניים, כאלו שילדים קטנים לא יכולים להכניס את ראשם וגופם אליהם. בכל מקרה של חילוץ, שריפה או סיוע חירום, התקשרו לטלפון 102 ולוחמי האש יגיעו אליכם במהירות".




תגובות

10 תגובות
10 תגובות
  1. היהודים באים

    איפה ההורים??? כשיש בבית כ"כ הרבה ילדים, ההורים מאבדים את הספירה, ואז אירועים כאלו הם עניין שבשגרה. ולפני שמשה ליאון ודומיו יגידו 'אנטישמיות' ויזדעקן להגן על ה'שותפים הטבעיים' החרדים (שכמובן שבשכונות שלהם גם אין בכלל הדבקה בקורונה), אומר שכבר מקריאת הכותרת, היה ברור לחלוטין שרוב הסיכויים שאירוע כזה התרחש בשכונה חרדית. מדהים הוא, שבעת מצוקה, החרדים לא מהססים להשתמש בשירותים החילוניים כמו שירותי הכבאות, ההצלה והרפואה. כנראה לא הצליחו לחלץ את הפעוט בעזרת תפילות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תחשבו על הסיטואציה זה שהוא לא נפל זה מדהים זה ילד שכנראה חשוב מספיק עד שיד נעלמה החזיקה בו

  3. שינאת חינם

    שטויות למה אצל חילונים לא קורים דברים כאלה? זה יכול לקרות בשניות. ומה החילונים לא משתמשים בשרותים של זקא כאשר הם מתים? והרי זקא הוא ארגון דתי אם לא חסידי! אז תפסיקו לדבר שטיות…. אם ככה אתה כותב סימן שאין לך ילדים או שאתה לא מטפל בהם.
    ותאמין לי לשכוח ילד ברכב זה יותר גרוע ויותר מסוכן, ואם חלילה משהו שכח אז אומרים שהוא פושע? כן וגם זה קורה אצל הרבה בציבור החילוני אז מה הם חסרי אחריות? פושעים? רוצחים? לא פשוט לא. זהו חוסר תשומת לב ולא מהכוונה רעה אין מה לעשות תפקידנו לשים מאה אחוז אחריות על כל רגע ורגע אצל ילדינו אך אם חלילה קורים דברים כאלה תאמין לי שזה כלל לא בכוונה בשום צורה שהיא. וכן יש דברים שאינם בשליטתנו

  4. יהודיה

    ליהודי,
    אצל החילונים אין תאונות, מה פתאום. בגנים שלהם לא מתעללים בילדים, מה פתאום… ברור שאם יש יותר ילדים חרדים סטיסטית תשמע על יותר ילדים חרדים.
    ולגבי שימוש בשירותי הצלה… ספרת כמה אחוזים מנותני שירותים אלו הם חרדים???
    די להכפיש ציבור שלם!! השנאה לא עושה טוב לאף אחד..

  5. אתי

    איזה כבאי. איזה רוגע ותושיה. צל'ש מגיע לו. פשוט אחד ויחיד. ישר כוח ענק. עשה הכל בצורה שראויה להערכה רבה.
    מה קשור הרבה ילדים?!
    יכול לקרות בכל משפחה כשרגע אחד מסובבים את הראש.

  6. אהובה שלום

    ברוך הןא וברוך שמו!
    די לשנאת חינם ולמילים נוטפות רעל!
    יישר כוח ללוחמי האש הגיבורים!

  7. היהודים באים

    תשובה למגיב/ה "שנאת חינם": ברור הוא שגם אצל החילונים קורות תאונות לילדים, אבל ספציפית, זו תאונה אופיינית מאוד למגזר החרדי. תאונה שנובעת במישרין מהעדר השגחה על פעוט במרפסת. אם יש עוד 10 פעוטות בתוך הבית, זה מסביר את הסיטואציה. כמו שנסיעה ברוורס ודריסת פעוטות היא תאונה שסטטיסטית מאפיינת יותר את המגזר הערבי. מה לעשות, יש נתונים סטטיסטים שקשה להתווכח איתם, ויש לעיתים לתאונות מאפיינים מגזריים. בנוגע לשכחת ילדים ברכב, גם זה חד משמעית צריך להיות מוגדר כפשע חמור, ויש להעמיד לדין את ההורים מכל המגזרים ששוכחים ילדים ברכב, על מנת להפסיק את התופעה המזוויעה הזו. זה לא "יותר גרוע ויותר מסוכן" מלאפשר לפעוט לעבור דרך הסורגים ולהתרסק למותו, אלא גרוע ומסוכן באותה המידה. מוות נוראי הוא מוות נוראי. וכשמוות כזה נגרם מהזנחה של ילדים, צריך לעשות הכל כדי למנוע זאת. לגבי הזדקקות המתים החילונים לשירותי החרדים – זה כי אין להם ברירה. הלוואי והייתה קבורה חילונית בחוק, שמאפשרת למות בשקט, בלי שחרדים יחטטו לנו בגופות. תודה.

  8. ר.י.א.

    ממש ברוך השם… אם היה אלוהים, אז אלוהים היה מכניס טיפת שכל להורים, שישגיחו יותר טוב על הילדים חסרי הישע שלהם. אבל אין אלוהים, וכמובן שיש אנשים שהשכל הוא מהם והלאה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר