(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בלב שכונת ארמון הנציב: שוד עם אקדח צעצוע באמצע הלילה

שני צעירים שניסו לשדוד עוברי אורח בלב שכונת ארמון הנציב, באמצע הלילה, באמצעות אקדח צעצוע מפלסטיק ירצו חצי שנה של עבודות שירות

פורסם בתאריך: 13.6.17 21:12

שני צעירים הורשעו כי ניסו לשדוד עוברי אורח בלב שכונת ארמון הנציב, באמצע הלילה, באמצעות אקדח צעצוע מפלסטיק. לפי פסק הדין שהתקבל החודש בבית המשפט המחוזי בירושלים, שני צעירים, בני 19, תושבי מזרח העיר, ניסו לשדוד הולכי רגל, באמצעות האקדח מפלסטיק, במהלך חודש ספטמבר 2016. בפסק הדין נכתב כי בסביבות השעה 2:00 בלילה הגיעו הצעירים באמצעות ברכב לשכונת ארמון הנציב, ואז כאשר הבחינו בהולך רגל עובר אורח, כיוון אליו אחד הצעירים אקדח צעצוע ואמר לו: "אם אתה לא מביא לי את הכסף אני יורה עליך". הולך הרגל השיב כי אין לו כסף ואז, שוב חזר אחד הצעירים על המשפט, כעבור כמה שניות נמלטו השניים מהמקום. לאחר מכן, באותו לילה, הבחינו שני הצעירים באדם נוסף וכאשר כיוון עליו אחד מהם את אקדח הפלסטיק, הולך הרגל החל לברוח מהמקום.

 

***

מטפל אלטרנטיבי בעיר חשוד בביצוע עבירות מין במטופלות

חשד: עובדת זרה היכתה קשישה בת 87 המתגוררת בירושלים

ירושלים מובילה במספר מצלמות האכיפה המותקנות ברחבי העיר

 

***

בפסק הדין נכתב כי אקדח הצעצוע שעמו ביצעו השניים את ניסיון השוד שייך לילד, קרוב משפחתו של אחד הצעירים. "יתכן שמנקדות מבטם של הנאשמים מדובר היה באירוע שאינו בעל חומרה רבה", מציין בפסק הדין השופט רפי כרמל, "שכן לא נעשה שימוש באקדח אמיתי, אלא באקדח מפלסטיק. אולם, מבחינתם של המתלוננים מדובר היה בניסיון שוד לכל דבר ועניין שכלל שימוש באקדח".

השופט כרמל גזר על הצעירים עונש מאסר בפועל לתקופה של שישה חודשים אשר ירוצו בעבודות שירות ושמונה חודשי מאסר על תנאי, לתקופה של שלוש שנים ממועד סיום תקופת מאסרם. כמו כן, הוחלט כי כל אחד מהצעירים ישלם קנס כספי בסך 6,000 שקלים או ירצו 60 ימי מאסר תמורתם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר