מכשירי הסלולר שנתפסו בגופו של האסיר (צילום: דוברות שב"ס)
מכשירי הסלולר שנתפסו בגופו של האסיר (צילום: דוברות שב"ס)

כלא עופר: צילום הרנטגן הוכיח – עשרה טלפונים ניידים הוחבאו בתוך גופו של עציר

בעקבות חשד הסוהרים - העציר החדש שנקלט אתמול, שבת, בכלא עופר נשלח לבצע צילום רנטגן בשערי צדק, שחשף עשרה מכשירי סלולרי שהוסלקו בגופו

פורסם בתאריך: 21.2.21 15:02

תופעת הברחות מכשירים סלולריים לבתי הכלא נמשכת כל העת: צעיר בן 21, שהובא לכלא עופר, השוכן צפונית לירושלים, ביום שבת לפנות בוקר, עורר את חשדם של הסוהרים. בבית הכלא חשדו כי הוא החביא בתוך גופו מכשירים סלולריים.

העצור הכחיש, אך הסוהרים שלחו אותו לבצע צילום רנטגן בבית החולים שערי צדק. הצילום הוכיח מעל לכל ספק כי בגופו אכן מוסלקים לא פחות מ-10 טלפונים סלולריים.

כעבור כשלוש שעות העציר פלט את המכשירים, שהיו עטופים בניילונים, מגופו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כלא עופר (צילום: מגד גוזני)

כלא עופר (צילום: מגד גוזני)


בשירות בתי הסוהר מספרים הבוקר כי "ביום שבת, 20.2, לפנות בוקר, הובא לבית סוהר ׳עופר׳ עצור ביטחוני בן 21, מתחנת מעלה אדומים, במהלך קליטת העצור התקבלה אינדיקציה המרמזת על הימצאות אמצעים אסורים בגופו של העצור. לאור הכחשת העצור, נבדקו מדדים שנמצאו לא תקינים והדגישו את החשד לפלילים. העצור פונה להמשך בדיקות בביה"ח ׳שערי צדק׳ ולאחר צילום אושש החשד ונצפו בבטנו גופים זרים. לאחר כשלוש שעות פלט העצור 3 חבילות עטופות בניילון ובתוכם 10 רט"נים מסוג ׳סרסור׳ שנועדו למסירה בתוך הכלא".

גונדר משנה חיים כהן, מפקד בית סוהר ׳עופר׳ הגיב לאירוע ואמר כי "לאורך כל הליך הקליטה התעקש העצור כי הוא אינו נושא שום אמצעי אסור וניסה בכל דרך לסיים את הקליטה מהר ככל שניתן ולהכנס לאגפים. סוהרי היחידה, בעלי נסיון של שנים, הבחינו בהתנהלותו המחשידה והבינו שהעצור לא תמים כפי שהוא מנסה להציג עצמו. לבסוף שהוצג לעצור צילום הרנטגן של בטנו המלאה בטלפונים – הוא הודה במעשה וביקש עזרה מהצוותים שיוציאו ממנו את החבילות. נמשיך למנוע ולסכל פעולות טרור מתוך כותלי בית הסוהר".

עוד הוסיף מפקד הכלא כהן כי "פעילות סוהרי בית סוהר ׳עופר׳ כמו גם של כלל סוהרי שב״ס, תמשיך להתמקד, גם בתקופת הקורנה, בסיכול נסיונות החדרת אמצעים אסורים לבתי הכלא הביטחוניים והפלליים ובלחימה בפשיעה ובטרור אל ומתוך מתקני הכליאה, להגנה על תושבי המדינה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר