מתוך תיעוד השוד, שף שלום קדוש (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)
מתוך תיעוד השוד, שף שלום קדוש (צילומים: פרטי, ארנון בוסאני)

"הדף אותו בכוח לקרקע": כתב אישום הוגש נגד התוקף של השף שלום קדוש

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר, חמישי, לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עלי אדקידק, תושב העיר (41), בגין עבירות של שוד וחבלה חמורה; השף שלום קדוש עדיין מאושפז במצב קשה בהדסה

פורסם בתאריך: 8.4.21 11:23

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה הבוקר, חמישי, לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עלי אדקידק, תושב ירושלים (41), בגין עבירות של שוד וחבלה חמורה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אור גבאי, בתאריך 21.3.2021 בשעות הצהריים הגיע הנאשם לתחנת דלק פז בירושלים. הנאשם הבחין במקום ברכב שעמד במקום, הוא נעצר ליד הרכב מצידו הימני והבחין בשטרות כסף בתוך הרכב.

בכתב האישום מתואר כי הנאשם הסתובב סביב הרכב תוך שהוא מביט לצדדים וממתין לשעת כושר בכדי לגנוב את הכסף. בשלב מסוים רכן הנאשם לעבר הרכב, הכניס את ידו הימנית ואת ראשו מבעד לחלון, נטל את הכסף שהיה ברכב ותחב אותו לכיסו.



מיד לאחר מכן, הבחין בעל הרכב במעשיו של הנאשם והחל לרדוף אחריו. הנאשם, כך עולה מכתב האישום, ניסה להימלט מממנו אך זה הצליח לתפוס את ידו הימנית. על מנת להימלט עם הכסף, "הסתובב הנאשם לכיוון הנפגע (שף שלום קדוש) והדף אותו בכוח לקרקע באמצעו ידו הימנית, וזאת כדי להשתחרר מאחיזתו".

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נפל השף שלום קדוש, ראשו נחבט בעוצמה בכביש ונגרמו לו שברים בגולגולת ושברים בצוואר. נכון למועד הגשת כתב האישום הוא עדיין מורדם ומונשם ומאושפז במצב קשה בהדסה עין כרם.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

עו"ד אשרף חסן שמייצג את עלי אדקידק מטעם הסניגוריה הציבורית מסר בתגובה: "אנו נמצאים בשלב ראשוני של ההליך המשפטי וטרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנלמד את חומרי החקירה נוכל להתייחס לאישומים".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מלי

    אם היה עונש עין תחת עין שן תחת שן; כלומר לשבור לנאשם את הראש והצוואר כמו שהוא עשה לשף שלום קדוש, אז העבריינים היו חושבים פעמיים לפני שהיו מבצעים פשע!

    כמו שהם עושים טרור בכבישים וגורמים לנהגים תמימים לסטות מהכביש ולהיפגע.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר