מצעד הגאווה בירושלים בשנה שעברה (צילום: אורן בן חקון)
מצעד הגאווה בירושלים (צילום: אורן בן חקון)

מצעד הגאווה 2021 בירושלים: בשל המשבר הכלכלי של הקורונה – השנה לא תתקיים מסיבה בגן העצמאות

הבית הפתוח לגאווה ולסובלנות הודיע היום, רביעי, כי מצעד הגאווה בירושלים ייערך ב-3.6.21, אך בשל המשבר הכלכלי השנה לא תתקיים מסיבת סיום בגן העצמאות: "הקורונה יצרה בעיות תזרימיות גם לבית הפתוח"

פורסם בתאריך: 21.4.21 13:42

מצעד הגאווה בירושלים ייערך השנה ב-3.6.21 – כך הודיעו לפני זמן קצר ראשי הבית הפתוח לגאווה ולסובלנות בירושלים. אולם, בניגוד לשנים קודמות, השנה – לא תיערך מסיבת סיום בגן העצמאות. ראשי הבית הפתוח מציינים כי הסיבה היא בשל המשבר הכלכלי שנקלע הבית הפתוח בשנה שעברה, שבה התפרצה הקורונה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"המצעד השנה יהיה טיפה שונה מבשנים קודמות", מציינים ראשי הבית הפתוח בפוסט שפורסם בפייסבוק. "חשבון הבנק של הבית הפתוח מתמודד עם הקורונה ולכן במקום במת סיום בגן העצמאות כמו שאנחנו רגילות – נתפזר אחרי המצעד ונצפה בבית במשדר טלוויזיוני מיוחד לפתיחת חודש הגאווה בהפקה של הקהילה הגאה הירושלמית המהממת שלנו". הולך להיות מטורף, ממש".


מצעד הגאווה בירושלים 2019 (צילום: דוברות המשטרה)

מצעד הגאווה בירושלים 2019 (צילום: דוברות המשטרה)


ככל הנראה התוואי של המצעד ייערך באופן המסורתי מגן הפעמון לגן העצמאות. ומעבר לכך, צפויים להתקיים בעיר אירועי גאווה שונים ברחבי העיר.

"כל העיר" פנה לבית הפתוח שראשיה מדגישים כי "כמו בעמותות רבות במגזר השלישי, הקורונה יצרה בעיות תזרימיות גם לבית הפתוח. גם אנחנו חלק מהמגמה הזאת לצערנו, שנפלה על כולם".

כפי שפורסם ב"כל העיר" הבית הפתוח הציב דרישה תקציבית של 1.2 מיליון שקלים, שבה העירייה לא יכולה לעמוד. יש לציין כי הבית הפתוח הגיש עתירה מניהלית לבית המשפט המחוזי בירושלים, בשבתו כבית משפט לעניינים מינהליים, והעניין עבר לפתחו ולהחלטתו. בריאון ל"כל העיר" בתחילת החודש אמר בין השאר אלון שחר, מנכ"ל הבית הפתוח: "בקשת התמיכה שהגשנו לעירייה בסך 1.2 מיליון שקלים משקפת את הפעילות הענפה שלנו".

כזכור, בשנה שעברה, בשל התפרצות נגיף הקורונה, לא נערך מצעד אלא עצרת גאווה בגן העצמאות, שהתקיימה בסימן 50 שנה למצעד הגאווה והסובלנות הראשון. בעצרת פעילים מארגון להב"ה התפרעו והמשטרה עצרה 27 חשודים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

17 תגובות
  1. זה לא גאווה זה תועבה!

    אחרי זה אומרים שהחדרים הם המפיצים מחלות…
    חחח

  2. אני

    אני בדעה שכל אחד יעשה בחדר המיטות את מה שבא לו!
    למה צריך להגעיל את כל הציבור? ולהתגאות?
    בעעע

  3. בני

    כל המחלות והמגפות באים לעולם ביגלל המתועבים הארורים הללו,אפילו אנשי סדום לא הגיעו למדרגה הנמוכה והרדודה שהנאלחים הללו הגיעו,לא פלא שהקורונה עדיין כאן,ואני מקווה שתחסל את המצורעים הארורים הללו לאלתר,

  4. דנה

    בואו נעשה גם מצעד הסטרייטים !!!.אין לי בעיה עם גייז.יש לי בעיה עם המצעדים המטופשים האלה שהרבה פעמים מאוד דוחים עם התערטלות וכו…למה זה טוב??? אתם ממש לא מכבדים את עצמכם.למה כל הרעש והצלצולים???

  5. אסף

    לכל ההומופובים בתגובות, על אפכם ועל חמתכם המצעד יערך !!
    עדיף שתשמרו את הדעות החשוכות שלכם לעצמכם ותחסכו מכולנו את הטמטום שלכם.

  6. דניאל

    ירושלים עיר קשה,בתל אביב לא תשמעו שנאה כזאת. תלמדו לחיותנ איתנו . תמיד היינו פה, ותמיד נמשיך להגיע.

  7. סטרייט

    מדהים כמה השמרנים לא מבינים שהמצעד הוא בגלל העובדה שהשמרנים לא נותנים לגאים מקום שווה באוכלוסיה. אם לא היו רוצים לעשות להם "טיפולי המרה", לומר שהם מביאים מחלות ושאר השקרים, לא היה בכלל המצעד – הרי כי אם יש שיויון וקבלת האחר אז אין על מה להפגין. כרגיל התכונה של המין האנושי זה תמיד להיות קנאי לשבט שלו ומי שלא שייך להמיר אותו או להרוג אותו – הכי קל.

  8. אורטל

    אני מקבלת את הלהט"ב אבל לא מקבלת את מצעד הגאווה בעיר הקודש שכל אחד יעשה בחדר המיטות שלו מה שהוא רוצה או מה שהיא רוצה אבל במרחב הציבורי זה באמת לא מתאים אני לא רוצה להסביר לבן או לבת שלי מה מצעד הגאווה זכותי לא לחשוף את ילדים שלי אבל לצערי צועדים לייד הבית שלי אם באמת הלהט"ב אתם מרגשים שנולדתם רגליים אחלה אין לי אם זה בעיה אבל למה להחצין את זה או להתגאות? כמו שאני לא מסתובבת ברחוב ומתגאה שאני סטרייטית כנ"ל גם אתם הלהט"ב בחייאת אם זה כלכך טבעי אז למה לעשות מצעדים ואני ממש לא חרדית ולא דוסית שוב אני מכבדת כל בנאדם עם הנטיות המיניות שלו אבל באמת שאין צורך בכל המצעדים האלה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר