ברית המילה במשגב לדך (צילום: פרטי)
ברית המילה במשגב לדך (צילום: פרטי)

מרגש: טקס ברית המילה שנערך במשגב לדך לנכדו התשיעי של המטופל הסיעודי

בית החולים משגב לדך מבית מאוחדת הפך לגן אירועים ליום אחד, כשבמקום נערך טקס ברית המילה לנכדו של אחד המטופלים הסיעודיים: "אף עין לא נותרה יבשה"

פורסם בתאריך: 3.5.21 13:11

בבית החולים משגב לדך מבית מאוחדת, התקיים בשבוע שעבר אירוע מרגש במיוחד – טקס ברית מילה לנכדו של ס' המאושפז מזה שלושה חודשים במחלקה הסיעודית של בית החולים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בבית החולים משגב לדך מחלקה סיעודית מיוחדת עם מאושפזים המתגוררים בה לאורך חודשים, ולעיתים אף שנים. בין המאושפזים, בני משפחותיהם וצוות בית החולים נרקמים קשרים חמים, וכך משפחתו של ס' פנתה למנהל בית החולים, ד"ר ישי פאליק, בבקשה לקיים את ברית המילה של הנכד בתוך בית החולים. הנושא נבחן על ידי ד"ר פאליק ולבסוף אושר למשפחה לקיים את ברית המילה בבית הכנסת שבמקום.

ביום ראשון, יום הברית, אפפה את כל בית החולים אווירה חגיגית והתרגשות גדולה במיוחד. לובי בית החולים התמלא בבני משפחה ואורחים שהגיעו לטקס, וההתרגשות הגיעה לשיאה כאשר ס' זכה לשמש כסנדק של הרך הנולד – מה שלא הותיר עין אחת יבשה במהלך הברית.


בית החולים משגב לדך (צילום: באדיבות מאוחדת)

משגב לדך (צילום: באדיבות מאוחדת)


לאחר הטקס התקיימה ארוחת צהריים חגיגית בגינת בית החולים, שהפכה ליום אחד לגן אירועים עם קישוטי בלונים ושולחנות עמוסים בכיבוד.

רעייתו של ס' ביקשה לציין שהעזרה הגדולה להגשמת האירוע התחילה במחלקת התפעול ובעזרת מנהלת מחלקת הסיעוד, הפיזיותרפיסטיות וכוח העזר, שבלעדיהם דבר לא היה קורה: "זו ממש הגשמת משאלה. איש לא חלם  ש-ס' יהיה הסנדק כפי שרצינו ותכננו. הייתה שמחה והתרגשות גדולה שהוא היה אתנו באירוע ובנוסף זה תרם רבות לשיפור מצב הרוח שלו. הצלחנו להראות לו שאמנם השיקום ארוך, אך יש אור בקצה המנהרה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר