תליית דגלי הגאווה ברחוב קינג ג'ורג (צילום: הבית הפתוח)
תליית דגלי הגאווה ברחוב קינג ג'ורג (צילום: הבית הפתוח)

הבית הפתוח בירושלים:העיריה עושה כל שביכולתה כדי לתת לקהילה הגאה בעיר תחושה שאנחנו לא רצויות פה"

בדקה ה-90: גורמים בבית הפתוח לגאווה וסובלנות טוענים כי עיריית ירושלים מעכבת באופן מכוון את תליית דגלי הגאוה בתוואי המצעד שיתקיים מחר, אלון שחר, יו"ר הבית הפתוח: "ההתעקשות של עיריית ירושלים לתלות את דגלי הגאווה בשעות הערב מאכזבת מאוד, אבל לא מפתיעה", העירייה: "תליית הדגלים תחל בשעות הקרובות"

פורסם בתאריך: 2.6.21 16:21

כמידי שנה, ובהתאם להחלטות תקדימיות של בית המשפט, עיריית ירושלים נוהגת לתלות דגלי גאווה לאורך תוואי המצעד המתקיים במרכז העיר ירושלים בחודשי הקיץ.

לקראת מצעד הגאווה השנה, שנערך הפעם במתכונת מצומצמת יותר, גורמים בבית הפתוח בירושלים טוענים, כי בעירייה משהים את תליית הדגלים ומנסים לצמצם את נוכחות הדגלים במרחב העירוני לכדי מינימום, ובשונה משנים עברו, בהם הדגלים נתלו מספר ימים קודם למצעד, בעיריית ירושלים מתעתדים לתלות את הדגלים רק היום, רביעי, בשעות הערב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אלון שחר, יו"ר הבית הפתוח בירושלים מוסר כי "ההתעקשות של עיריית ירושלים לתלות את דגלי הגאווה בשעות הערב מאכזבת מאוד, אבל לא מפתיעה. נדמה שבכיכר ספרא עושים את כל שביכולתם כדי לתת לקהילה הגאה בעיר תחושה שאנחנו לא רצויות פה".

חבר הקואליציה יוסי חביליו מותח ביקורת בשיחה עם "כל העיר, על החלטת העירייה ואומר כי "העירייה צריכה לתלות את הדגלים שבוע לפחות לפני מצעד הגאווה. לצערי מידי שנה מקשים על אנשי הקהילה הגאה. אני מצפה מעיריית ירושלים לתת לקהילה את המקסימום, בכל הפרמטרים, ולא את המינימום שנקבע בבית המשפט. פניתי לראש העיר ולמנכ"ל העירייה בדרישה לתלות את הדגלים באופן מיידי, ואני שמח שהם נענו לבקשתי".

במענה לפניית "כל העיר" – מהעירייה נמסר בתגובה כי "תליית הדגלים תחל בשעות הקרובות". ובעקבות פניית "כל העיר" הדגלים נתלים ברגעים אלה ממש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נגה

    בהחלט אבל גם לכל התושבים משלמי המיסים זה מה שהעיריה הזו משדרת אנחנו מפריעים לבניה המאסיבית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר