ניידת משטרה
ניידת משטרה

אותרה גופתו של בן 14 שנעדר

הנער שנעדר משעות אחר הצהריים אותר כשהוא בתוך בור ללא רוח חיים, המורה ומנהל בית הספר בו הוא למד נעצרו לחקירה

פורסם בתאריך: 25.6.21 07:49

משטרת ירושלים דיווחה אמש(חמישי) על היעלמותו של ילד בן 14 שככל הנראה נשכח באזור פארק האקליפטוס בבית שמש משעות אחר הצהריים ביום חמישי, כשטייל באזור עם חבריו.

צוותי חיפוש של לוחמי אש מתחנת בית שמש, שני צוותי היחידה לחילוצים מיוחדים, גם הם של תחנת בית שמש ובנוסף לוחמים מיחידת להבה יצאו לחפש אחריו באישון לילה ולאחר שעות אותרה גופתו על ידי לוחמי האש ללא רוח חיים כשהוא בתוך בור מים, אחרי שככל הנראה הוא טבע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

רשף יוסי אסרף, מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים בית שמש אשר פיקד על כוחות כב"ה באירוע: "בשעות הערב נתקבלה בקשה ממשטרת ישראל להצטרף לחיפושים אחר נער שנעדר משעות אחה"צ. במקום נמצאים מספר בורות מים מלאכותיים שהיה צורך לסרוק אותם. מיקמנו שם את החיפושים בסיוע כלים הנדסיים שפעלו בסמוך וכן בהשתתפות יחידת להבה.בשלב מסוים , לאחר מאמצים רבים, אותרה גופת הנער בקרקעית אחד הבורות".

בתוך כך נודע כי במסגרת חקירת המקרה עצרה המשטרה את המנהל והמורה במוסד החינוכי והם הועברו לחקירה שלאחרי הוחלט לשחררם בתנאים מגבילים של מעצר בית למשך 5 ימים.חקירת המקרה נמשכת במשטרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רות

    עכשיו מחפשים אשמים אי אפשר כבר לצאת מהבית מבלי ליפול לתוך בור היכן העריה היכן היו אלו שאחראים על ביטחון הציבור מה קשור המנהל או המורה . שידאגו שלא יהיה בור ללא כיסוי ." ועשית מעקה לגגך". אושיאסרו כניסה למקומות שיש בהם סכנת החלקה ובורות . שלט היה במקום ?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר