קונצ'רטו בשניים

אחרי שהושק במליונים, דגמנו את הספא של הוולדרוף אסטוריה ומה יש לומר? היה מופלא

פורסם בתאריך: 19.7.21 00:14

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים פתח לאחרונה מתחם ספא יוקרתי בינלאומי של המותג הצרפתי  Guerlain Spa  בעלות השקעה כוללת של 15 מיליון שקל, אז יצאנו לבדוק במה מדובר ואם זה באמת שווה – ספולייר- בהחלט כן.

שלישי בשעות הבוקר המוקדמות שמנו פעמינו לירושלים, הכיון, מלון "וולדורף אסטוריה" הרעיון- יום כיף במתחם המלון שכולל ארוחת בוקר, מלצרים שחגים סביבך בכל רגע נתון כיאה למלון "יוקרתי" ואפילו סן פלגרינו שמוגש לשולחן.

בבופה ארוחת הבוקר עמדת דגים מעושנים, גבינות קשות ורכות, רביולי, ביצים קשות ושקשוקה ישראלית, פטריות מוקפצות ובורקסים, ירקות למכביר בשלל גוונים צורות ושילובים ועוגות ופירות לקינוח וכמובן קפה מכל סוג אפשרי שיוגש לשולחן אגב תודה מהצוות המיומן שערוך לכל תרחיש אפשרי ובקשה של האורחים.

אחרי ארוחת הבוקר הדשנה התחיל למעשה היום כיף, כלאחר כבוד הובלתי למתחם הספא היוקרתי, מכל עבר ניחוחות פריזאיים שמקדמים את פניך, שתי פקידות קבלה שמקדמות את פני ומסבירות על המשך היום שיתחיל בעוד כמה דקות ותכליתו, טיפול מפנק בספא ואחריו שימוש במתקני המלון, קרי, חמאם, סאונה יבשה ובריכה מקורה.

חדר הטיפולים מוכן, בתוכו מחכה לי פול, מעסה מקצועי שיודע לגעת בנקודות הרגישות במומחיות רבה, הוא מתחיל בכיסוי עיניים, ואז מגיש לאפי 4 ניחוחות שונים שמתוכן עלי לבחור את זה שילווה אותי במשך שעה שלמה כשהוא נמשח על הגוף- ארבעתם מצוינים – אבל רק אחד מנצח, וכך במשך שעה שלמה של רגיעה עם מוזיקה שמיימית וזוג ידיים טובות המסג' נמשך ומגיע לסיומו.

המשך היום היה במתקני המלון,בריכת שחיה מקורה באורך של 33 מטרים ובה גם בריכת זרמים ומיטות מנוחה, שני חמאם טורקי מפוארים המאפשרים קבלת טיפול חמאם חוויתי, 2 סאונות יבשות, מלתחות מפוארות ולוקרים אישיים ובעיקר המון FUN. אחרי כמעט 6 שעות חזרתי למציאות הנעימה של ירושלים, כמו סינדרלה לכרכרה כמו מונטיפיורי למרכבה והבטחתי לעצמי לחזור. חובה.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר