מלון יערים. צילום: יחסי ציבור
מלון יערים. צילום: יחסי ציבור

מלון יערים באיזור ירושלים: נוף עוצר נשימה, אטרקציות מסביב ועוד

בסביבת המלון ניתן להנות משפע מסלולי טיול, יקבים מקומיים ופנינים קולינאריות,האירוח והשהייה במלון בהתאם להנחיות משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 17.7.21 08:46

בינות עצים, הרים ונוף משגע ממוקם לו מלון יערים שבחודש יוני האחרון עבר עבודות נרחבות לשיפוץ ועיצוב מחדש בעלות של 10 מיליון שקל.המלון, שממוקם ביער אורנים בסמוך למעלה החמישה מול נוף הרי יהודה ויערות ירושלים, נושק לאבו גוש, הר אדר והר הרוח ומספק תצפית מדהימה על העיר שחוברה לה יחדיו.



תמצאו בו 160 חדרים ובהם חדרי Standard, חדרי Superior וחדרי Deluxe שעוצבו מחדש באופן המשלב בין האותנטיות הירושלמית לסביבת המלון. בחדרים מיני-בר, כספת, טלוויזיה עם כבלים, פינת קפה ו-wifi חופשי, ובמלון עצמו בריכת שחייה פנימית, אולמות כנסים ואירועים בגדלים שונים, ספא, חדר כושר, שירות השכרת אופניים ואת המסעדה ששופצה ועוצבה מהיסוד עם מטבח המבוסס על תוצרת מקומית, תפריט כשר ו-3 ארוחות ביום.

אמנם המלון ממוקם בקיבוץ "מעלה החמישה" אבל מסביב תוכלו להנות משלל אטרקציות שונות שמציע המלון כמו סיור מודרך בקיבוץ מעלה החמישה בצורה רגלית בו עוצרים במספר תחנות ושומעים את סיפורו של המקום אז והיום. עוד מסלולי טיולים הם טיול במסלולי הר הרוח, יער יהדות פולין, נחל יתלה, נחל כסלון ומערת בני ברית, נחל חללים, תל צובה, הסטף ומנזר יוחנן במדבר. כמו כן ניתן לעלות לתצפית פנוראמית מרשימה מהמגדל לזכר לוחמי חטיבת הראל ולבקר ביקבים הקרובים קסטל, צובה, קדמא, פלם, נבו, ספרה, לטרון ועוד ומביקור בבתי הקפה והמסעדות הסמוכות ובהן מומה, מאג'דה, המטבח של רמה, נאיה ועוד.

מלון יערים. צילום: יחסי ציבור

מלון יערים. צילום: יחסי ציבור

חבילת הקיץ הכוללת חופשה משפחתית עם 3 ארוחות ממיטב התוצרת המקומית, נופים עוצרי נשימה, בריכה פתוחה ומקורה, מועדון לילדים ופעילות ערב לכל המשפחה ב-1,290 שקלים לזוג ללילה. את החבילה ניתן לרכוש גם על בסיס לינה וארוחת בוקר מ-800 שקלים.

חבילת אמצע שבוע של חופש ויין הכוללת לילה במלון לילה על בסיס לינה וארוחת בוקר כולל סיור ביקב קדמא (מצ"ב מטה פרטים), טעימות יין וארוחת בראנץ' חלבית קלה תוצרת היקב, צפייה בסרט המתאר את השיטה המיוחדת בה נעשה יין ביקב, הדרכה בנושא היין בעת העתיקה והיום ועוד. מחיר החבילה 700 שקלים לאדם.

חבילה של חופשה קולינארית באמצע השבוע עם סיור טעימות בשוק מחנה יהודה הכוללת לילה בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר, סיור טעימות עצמאי בשוק מחנה יהודה המטיח בילוי קולינארי, צבעוני ומרענן עם כרטיס טעימות של "יאללה בסטה" עם 6 טעימות הפזורות במיקומים שונים בשוק ומסומנים על המפה שבכרטיס. מחיר החבילה מ-740 שקלים לאדם.

חבילת הספא באמצע השבוע, הכוללת לינה, ארוחת בוקר ושני טיפולי ספא מרגיעים, מפנקים ומטעינים באורך 50 דקות. מחיר החבילה מ-899 שקלים לאדם.

ואם בכל זאת בחרתם לטייל באזור,תוכלו להגיע לביקור ביקב קדמא, יקב בוטיק משפחתי שהוקם בשנת 2010 שממוקם במושב כפר אוריה ,בין שדות חקלאיים לאורך כביש 44 בדרך הישנה לירושלים, וטובל בנוף עוצר נשימה.מדובר ביקב היחיד בארץ אשר משתמש בכדי חרס ענקיים כחלק מתהליך היצור של היינות. היקב משלב שיטות עתיקות עם טכנולוגיות מודרניות וידע עדכני, ומחדש טכנולוגיות יצור יין שהיו נהוגות בארץ ישראל ובעולם כולו בעת העתיקה.
כל היינות המיוצרים ביקב עוברים תסיסה והשריה בכדי חרס שהובאו לצורך כך מגיאורגיה, שם נשתמרה המסורת של יצור הכדים על ידי אומנים מקומיים. תוכלו לעצור במקום, לאכול גבינות ולשתות יין על קרע הנוף או לקחת סלסלת פיקניק גדושה בכל טוב ולצאת למרחבים הפתוחים.

יקב קדמא, צילום טליה בר וניר שמול

יקב קדמא, צילום טליה בר וניר שמול

ואם אתם עם ילדים פארק ג׳ננה שממוקם בצמוד לפארק כרמים בלב הנוף הקסום של קריית ענבים, הוא פארק אתגרי שטרם נראה בישראל והוא יעסיק את הילדים שלכם במשך שעות.במגדל האתגרי תמצאו 130 מתקני חבלים, 25 קירות טיפוס, מתקן באנג'י, קליעה למטרה והאומגה הארוכה בארץ באורך של 440 מטרים. בקרוב יתווספו גם מסלול קארטינג ענק וחדיש, מתחם מכוניות חשמליות לילדים, מתחם פיינטבול מקצועי ואפילו יורט מונגולי רחב ידיים, עם מגוון אמצעי מציאות מדומה מהמתקדמים בעולם, רכיבה על חמורים וג׳ימבורי לילדים.הפארק מוצל, מונגש ומזמין.

פארק גננה צילום: יחסי ציבור

פארק גננה צילום: יחסי ציבור



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר