(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

צעיר חשוד כי גנב מאות שקלים מקשישים ברחבי ירושלים

עשרות קשישים וקשישות בירושלים נפלו קורבן לעוקץ - הצעיר חשוד שהיה מגיע לביתם, מבקש לפרוט שטר של 200 שקל וברגע שבו בדקו בארנקם, שדד את כספם ונמלט

פורסם בתאריך: 2.7.17 15:02

חוקרי משטרת ירושלים עצרו היום צעיר החשוד בעוקץ עשרות קשישים וקשישות בירושלים. בשבועיים האחרונים התקבלו במשטרה תלונות מקשישים לפיהם הגיע צעיר לביתם, ביקש לפרוט שטר של 200 שקל וברגע בו בדקו בארנקם, שדד את כספם ונמלט.

 

שטרות הכסף המזומן (צילום: דוברות המשטרה)

שטרות כסף מזומן (צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות התלונות נפתחה במשטרה חקירה סמויה, במהלכה נגבו עדויות מהקשישים וכן נאספו ממצאים וראיות מבתיהם וסביבתם של הקורבנות. עוד בשלב ראשוני של החקירה עלה חשד כי מדובר בחוליה הפועלת על פי אותו דפוס פעולה מכוון ומתוזמן שמוכוון כלפי קשישים. כן עלה כי החשודים פעלו בירושלים ובמקומות שונים בארץ.
הבוקר הגיעו חוקרי המשטרה לביתו של החשוד במרכז הארץ כשברשותם צו מעצר וחיפוש שהוצא על ידי בית המשפט. החשוד הובא לחקירה במרחב מוריה, במהלכה קשר עצמו למיוחס לו ובהמשך היום יובא בפני בית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו.  החקירה נמשכת במטרה לאתר קורבנות נוספים שנפגעו מדפוס פעולתו של החשוד וכן מעורבים נוספים.
* פארק גוננים: בן 13 הותקף על ידי נערים במוט ברזל
* חקירת הפיגוע שבו נהרגה רס"ר הדס מלכא ז"ל: נמשכים המעצרים 
* נלכדה חוליית גנבי אופניים וקורקינטים בעיר 
במשטרה ציינו כי שוד וגניבת מאות שקלים מקשישים תוך ניצול תמימותם ומצבם הינו חמור וקשה. משכך ריכזה המשטרה מאמץ לאיתור ומעצר חשוד שיובא להארכת מעצר וכנגדו תפעל המשטרה ביד קשה. "לשבת מול קשיש שמספר בעדותו במשטרה איך גנבו ממנו בעורמה את כספו גרם לנו כאב רב", אמרו היום במשטרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר