המתנדבים עם האב והתינוקת שחילצו מהרכב (צילום: ארגון ידידים)
המתנדבים עם האב והתינוקת שחילצו מהרכב (צילום: ארגון ידידים)

הדרמה הבוקר במבשרת ציון: תינוקת ננעלה ברכב ברחוב הראשונים

הבוקר, שני, הוזעקו מתנדבים מארגון ידידים לרחוב הראשונים במבשרת ציון בשל תינוקת שננעלה בטעות ברכב של אמה. המתנדב יונתן בן ישי מספר: "ראיתי את הקריאה כשהייתי בתפילה ותוך דקות הגעתי למקום, כאשר הטלית והתפילין עליי. יגאל מור, מתנדב הסניף, חבר אליי ויחד חילצנו את התינוקת בשלום"

פורסם בתאריך: 31.1.22 10:13

דרמה במבשרת ציון: תינוקת ננעלה ברכב בשגגה לעיני אמה. היא חולצה כעבור דקות ספורות על ידי מתנדבי ארגון ידידים.

מארגון ידידים נמסר כי "הבוקר, שני, בשעה 7:01, התקבלה קריאת חירום במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה, שננעלה בשגגה ברכב ברחוב הראשונים במבשרת ציון. יונתן בן ישי ויגאל מור, מתנדבי סניף מבשרת, נענו לקריאה במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב".

יונתן בן ישי מוסיף: "ראיתי את הקריאה כשהייתי בתפילה, מיד מיהרתי לצאת לכתובת. תוך דקות הגעתי למקום, כאשר הטלית והתפילין עליי. יגאל מור, מתנדב הסניף, חבר אליי ויחד חילצנו את התינוקת בשלום. עובר אורח שהיה במקום, רצה למהר ולנפץ מיד חלון, מנעתי ממנו. אני שמח שהצלחנו לחלץ את התינוקת במהירות ובשלום, מבלי לגרום נזק לרכב".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בן

    כל הכבוד למתנדבים , אבל בחורף אם ננעלים באוטו זה לא כל כך נורא , כי אין 60 מעלות חום ,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר