יניב מלול ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
יניב מלול ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

יהי זכרו ברוך: הטרגדיה של יניב מלול, מאנשי העסקים המוכרים בעיר

יניב מלול, אחת מהדמויות החביבות בעיר, בעלי הקופי שופ בעבר ותקליטן בשנים האחרונות, נפטר לאחר מאבק ארוך במחלה קשה. בן 47 במותו

פורסם בתאריך: 13.6.22 20:24

מאות חברים ובני משפחה ליוו אתמול (ראשון, 12.6.2022) את יניב מלול, לשעבר בעלי הקופי שופ ודיג'יי מוכר מאוד בירושלים, בדרכו האחרונה. מלול ז"ל נפטר לאחר שנאבק במחלה קשה. בן 47 היה במותו.

מלול, שנולד וגדל בשכונת גילה, התגורר בשנים האחרונות במודיעין. הוא השאיר אחריו אישה – מלני, וילדה קטנה בת 4.

הלוויתו של מלול ז"ל נערכה בעיר מודיעין, שם כאמור הוא התגורר בשנים האחרונות, אך הוא היה דמות מוכרת מאוד בירושלים והיה אהוד בברנז'ת בעלי העסקים וחיי הלילה בירושלים, זאת לאחר שנים של עיסוק בתחום – תחילה כבעלים של הקופי שופ במרכז העיר ולאחר מכן כדיג'יי בכמעט כל מועדון או דאנס-בר שפעל בירושלים – החל מהאומן 17, דרך הג'סטיס, הקונסטנטין ואפילו כתקליטן באירועים.

בין חבריו היה איש חיי הלילה מתן קדוש, שכפי שהוא מספר גדל על ברכיו של מלול ז"ל ובהמשך הפך לקולגה שלו: "אני רוצה שכולם ידעו איזה לב ענק היה לו, כמה טוב, בלי גרם אחד של רע. אהוב על כולם. בכל מקום הוא העלה לכולם חיוך על הפנים".

קדוש הוסיף: "כמו שאומרים הקדוש ברוך הוא לוקח אליו את הטובים ביותר – יניב חד מהם עכשיו. תנוח על משכבך בשלום אח אהוב".

אדם נוסף שעבד עם מלול והכיר אותו עוד מימיו כבעלי הקופי שופ הוא דודו סאסי, בעלי הקונסטנטין לשעבר שם תקלט מלול ז"ל. "אין ירושלמי שלא נשבר לו הלב", ספד סאסי בפייסבוק, "הידיעה על פטירתו של יניב מלול היממה את כולנו. זכינו להכיר אדם טוב לב, חייכן ונעים. אני בהלם, פשוט תנצלו את החיים, גם ככה לא נצא מהם בחיים".

בשיחה עם "כל העיר" מוסיף סאסי ואומר: "אין אחד שהוא לא השאיר לו חתימה חיובית. הכרתי אותו בכמה אופנים – גם מהקופי שופ שם הייתי מבלה כנער ולאחר מכן כשהוא עבד בקונסטנטין – הוא היה אדם מדהים. נגע בכולם. אין אחד שיגיד עליו מילה רעה. היה לו לב. בכל שנות ההיכרות איתו לא ראיתי אי פעם שמישהו אומר עליו מילה רעה".

 

 

"הוא עשה טיפולים והוא החלים לגמרי", משחזר אחד מחבריו הקרובים של מלול. "הרופאים אמרו לו שכדאי לעשות השתלת מח עצם, כדי שהמחלה לא תחזור. יניב התלבט מאודו. הוא עשה בירורים שונים וגילה שזה סיכוי של 90 אחוז. לבסוף הוא עשה את הניתוח, ומה שהכריע אותו היו תופעות הלוואי וסיבוכים של הניתוח".

עוד מוסיף אותו חבר: "יניב היה בן אדם שכולו לב. קשה לחשוב על אנשים שהוא לא הסתדר איתם. תמיד עם חיוך, תמיד מאיר פנים, תמיד מוכן לעזור ולתמוך בכל מי שצריך. יהיה זכרו ברוך".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר