מערך הלב בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
מערך הלב בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

תעודת כבוד: ציון לשבח למערך הלב של המרכז הרפואי הדסה

מערך הלב של הדסה נבחר לקבל את הפרס היוקרתי של הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית: "ציון לשבח למחלקה על הצטיינות יתרה בהוראה קלינית"

פורסם בתאריך: 16.7.22 20:02

ציון לשבח: עם הצטיינות בהוראה של ממוצע תלת שנתי גבוה (98) – מערך הלב של בית החולים הדסה נבחר לקבל את הפרס היוקרתי של הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית.

מנכ"ל הדסה פרופ' יורם וייס משבח את צוות המערך ואומר שללא ספק מדובר בתואר נוסף המקבע את מקומו של המערך הקרדיולוגי בחזית הקדמה העולמית, כעת גם בתחומי ההוראה. "אני מברך בחום את צוות ההוראה במערך הלב בהדסה לרגל בחירתו על ידי האוניברסיטה העברית כמוביל וכמצטיין בעשייתו החשובה למען דור העתיד של הרופאים והרופאות בישראל. אינני מופתע מן הבחירה ובתור מי שמכיר את הנפשות הפועלות ואת העומדים בראשן, יש לנו בהחלט סיבה אמיתית לגאווה. הבחירה בצוות ההוראה מצטרפת אל שורה של הישגים ופריצות דרך רפואיות וטכנולוגיות במערך הלב, כאשר רק לאחרונה קבע העיתון המוביל "NWES WEEK" כי מערך הלב בהדסה הוא מבין בתי החולים המובילים בעולם כולו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ד"ר ריפעת ג'בארה, מנהל קרדיולוגיה ואחראי על ההוראה במערך הלב: "אני גאה שזכיתי להוביל את מערך הלב במשך הרבה שנים להצטיינות הוראתית יתרה, והיום אני שמח שהמחלקה שלנו זכתה בפרס היוקרתי הזה, המהווה עוד הוכחה לכך שההשקעה משתלמת. אישית קיבלתי את פרס הפקולטה למרצה המצטיין כבר פעמיים במהלך הקריירה שלי אבל הפעם יש לזה טעם מיוחד ואחר, מדובר בעבודת צוות קולקטיבית יוצאת מן הכלל. התרגשתי להשתתף בטקס חלוקת פרסי הפקולטה ולקבל את הפרס בשם כל צוות מערך הלב, זו גאוות יחידה".

ד"ר ג'בארה ציין כי המחלקות המתמודדות על הפרס היוקרתי, חייבות לעבור שלושה שלבים: "ראשית, על המחלקה להיות מצטיינת בהוראה, עם ממוצע מעל 94. שנית, להיות בעשירון העליון של כלל המחלקות המצטיינות המסונפות לפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, ושלישית, שכל זה ישמר למשך שלוש שנים ברציפות. אני גאה לחשוף שהממוצע התלת שנתי שלנו היה 98".

"זכינו להגיע למעמד המרגש הזה בזכות ההשקעה האינסופית בסטודנטים על ידי צוות הרופאים הנהדר של מערך הלב", מסכם ד"ר ג'בארה. "כולם השתתפו ונרתמו למשימה תוך כדי הפגנת מחויבות עצומה להוראה וחינוך רפואי לבנית דור רופאי העתיד ואני מודה לכל אחד ואחת מהם. אין לי ספק שהוראה מהווה אבן יסוד ואחת הפנים היפות של הרפואה".

 

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר