תחנת רכבת יצחק נבון, קטר הרכבת המהירה צילומים רועי ינקלוביץ, פארוק
בקרוב -גם בשעות הלילה: תחנת הרכבת יצחק נבון (משמאל), קטר הרכבת המהירה (צילומים: רועי ינקלוביץ, פארוק - מתוך ויקיפדיה)

הלחץ עבד: החל מה-17.9 – קו הרכבת ירושלים-נתב"ג יפעל גם בשעות הלילה

רכבת לילה לנתב"ג ולתל אביב: שרת התחבורה מרב מיכאלי הודיעה היום כי יורחבו שעות הפעילות של הרכבת הכבדה, והיא תפעל גם בשעות הלילה, זאת למעט ימי חמישי. כזכור, בשבוע שעבר פורסם ב"כל העיר" על עצומה שהחתימו פעילי מפלגת העבודה בירושלים בנושא

פורסם בתאריך: 4.9.22 17:20

בשורת ענק למשתמשי התחבורה הציבורית בירושלים: קו הרכבת בין ירושלים לנתב"ג (למעשה בין ירושלים לתל אביב) יפעל החל מעוד כשבועיים – ה-17.9.2022 – גם בשעות הלילה – כך הודיעה היום, ראשון, שרת התחבורה מרב מיכאלי בזמן שערכה ביקור במטה הרכבת בלוד.

מהודעת משרד התחבורה עולה כי הרכבת תפעל בשעות הלילה בתדירות של אחת לשעה בין ירושלים לתל אביב. יצוין כי רכבת הלילה תפעל בשלב זה רק בימים מוצ"ש עד רביעי, וזה בשל הצורך לבצע עבודות חשמול במנהרת ירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בשבוע שעבר הוחתמה בירושלים עצומה, שעליה חתמו למעלה מ-1,600 תושבי ותושבות העיר, אשר קוראת לשרה מיכאלי להרחיב את שעות הפעילות של הרכבת גם אל שעות הלילה – בדומה למה שקורה החל מהחודש שעבר בתל אביב.

את העצומה, יש לציין, יזם ערן בן יהודה, יו"ר מחוז ירושלים של מפלגת העבודה – המפלגה שבראשה עומדת השרה מיכאלי – שמשך אחריו מאות ירושלמים וירושלמיות כמו גם כלל פעילי סניף מפלגת העבודה בעיר. גורמים שונים יודעים לספר כי בן יהודה מזוהה עם מיכאלי שנים רבות ואין הם מתפלאים שהלחץ שלו בנושא נשא פרי.

כאמור, מדובר בבשורת ענק למשתמשי התחבורה הציבורית בעיר. למעשה, החל מעוד כשבועיים תפעל הרכבת המהירה בין ירושלים לתל אביב 24/5, כאשר התדירות של הרכבת בשעות הלילה תהיה אחת לשעה. כידוע, מאז החלה הרכבת בין ירושלים לתל אביב לפעול היא לא פעלה בשעות הלילה ורק לפני מספר חודשים החלה בפעילות גם בימי שישי ובמוצ"ש. כעת, כאמור, הרכבת תפעל אל תוך הלילה ותסייע הן לטסים לחו"ל והן לצעירים וצעירות אשר יוצאים לבלות בתל אביב.

"הרכבות חוזרות – ובגדול. כמו שהבטחתי, הצלחנו להקדים את סיום חלק מעבודות החשמול מספר חודשים לפני המתוכנן", מסרה השרה מיכאלי בסיום הביקור. "רכבות הלילה מנתב"ג לירושלים יוצאות לדרך ויהפכו את ההגעה והחזרה לארץ להרבה יותר נוחה ופשוטה. נמשיך לחזק ולהרחיב את שירות הרכבת בשבילכן ובשבילכם. משרד התחבורה ואני נמשיך להרחיב את שעות הפעילות בכל מקום שנוכל, כדי לאפשר חופש תנועה לכל אחת ואחד ויותר חלופות לרכב הפרטי, ובמקומות בהם יתקיימו העבודות יסופקו היסעים חינמיים ותחבורה ציבורית חלופית".

 

 

מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק: "המשרד משקיע משאבים בשדרוג רשת הרכבות למען שיפור השירות לציבור. פריסת חשמול המסילה חיונית להבטיח רכבות מהירות, שקטות, אמינות וירוקות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שלמה ישי

    צריך למשיך את קו הרכבת לעוד שלוש תחנות. תחנת ירושלים מרכז. תחנת ירושלים החאן. ותחנת ירושלים מלחה. תמשיכו כך רכבת ישראל היקרה.

  2. שלמה

    אם כבר אז צריך שהרכבת תמשיך עד הכותל. או שתתפצל ושיהיה קו שממשיך לכותל וקו שממשיך למלחה ומשם מתחבר לקו לבית שמש.

  3. נו באמת

    מעניין שנזכרו לייצר את העצומה שלוש דקות לפני שרכבת ישראל מפרסמת ומיישמת לו"ז חדש, ובו שינויים שנוגעים לסיום החשמול במקומות מסויימים והתחלת העבודה בסקטורים אחרים, ובין היתר מוסיפה רכבות לילה בקו י-ם – נתב"ג – ת"א .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר