זירת הפיגוע בכביש 443 (צילום: דרור יפרח, תיעוד מבצעי מד"א)
זירת הפיגוע בכביש 443 (צילום: דרור יפרח, תיעוד מבצעי מד"א)

לפני זמן קצר – פיגוע דריסה על כביש 443; המחבל חוסל על ידי קצין צה"ל שאותו דרס

בסמוך למחסום מכבים בכביש 443 לירושלים דרס מחבל קצין צה"ל ולאחר מכן ירד מרכבו וניסה לדקור אותו. הקצין, באקט הירואי, שלף את נשקו והרג את המחבל. בהמשך הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא במצב קשה

פורסם בתאריך: 2.11.22 09:10

עדכון אחרון: 2.11.22 10:03

פיגוע דריסה הבוקר (רביעי) בכביש 443 בדרך לירושלים – מחבל דרס קצין צה"ל סמוך למחסום מכבים, באזור בית חורון, ולאחר מכן ירד מהרכב כדי לדקור את הקצין שנפצע.

הקצין, שנפצע באורח קשה על פי גורמי הרפואה שטיפלו בו בזירה – לא נכנע גם לאחר שהמחבל דקר אותו, ובפעולה הירואית הצליח לשלוף את נשקו האישי וירה במחבל, שכאמור ירד לעברו כדי לסיים את העבודה. כתוצאה מהירי המחבל נהרג במקום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממד"א מחוז ירושלים נמסר: "בשעה 08:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על אירוע דריסה סמוך לבית חורון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק צעיר כבן 20 במצב קשה עם חבלות בגפיים".

ישי ראוכברגר ושירה מלכא, הפראמדיקים של מד"א, סיפרו: "הפצוע היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים".

משערי צדק נמסר: "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיע פצוע פיגוע הדריסה במחסום מכבים. הפצוע בשנות ה- 20 לחייו במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. הפצוע מורדם ומונשם ולאחר בדיקת הדמיה יועבר לחדר ניתוח".

 

 


מחפשים דירה בצפון ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר