הדסה עין כרם ראשי אתר צילום דוברות הדסה
הדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

מקומם: מתמחה בהדסה סיפק למחבל עוגות ופרטי מזון נוספים; זומן לשימוע

על פי פרסום של "ישראל היום" - המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בגבעת המבתר לפני כשבועיים זכה ל"תנאים מיוחדים", כשהמתמחה סיפק לו עוגות של רולדין, פרטי מזון נוספים ואף הצטלם איתו סלפי. הדסה: "אנו רואים בחומרה את מעורבותו של המתמחה באירוע, ובימים אלה מתברר המקרה בבירור משמעתי"

פורסם בתאריך: 4.11.22 09:21

רופא מבית החולים הדסה עין כרם סיפק למחבל מפיגוע הדקירה בגבעת המבתר לפני כשבועיים, המאושפז בבית החולים, עוגות של רולדין ופרטי מזון נוספים. כך מפרסם הבוקר (שישי) נטעאל בנדל בעיתון (ואתר) "ישראל היום". על פי הפרסום, שוטרים אשר השגיחו על המחבל דרשו מהרופא לחדול מכך, אך ללא הועיל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


המקרה הגיע להנהלת בית החולים בעקבות תלונות, שבהן נטען כי הרופא המתמחה אף הצטלם סלפי מחויך עם המחבל – ערך בית החולים תחקיר, והרופא זומן לשימוע משמעתי. על פי הפרסום ב"ישראל היום" – בהדסה אישרו את הפרטים.

כאמור, מדובר על המחבל מהפיגוע בגבעת המבתר ב-23.10.22 – מוחמד אבו קטאיש בן ה־16, אשר לאחר ביצוע הפיגוע נורה בידי שוטר. הוא פונה לטיפול בהדסה עין כרם.


נטרול המחבל במגרש הכדורגל בשייח ג'ראח (צילום: דוברות המשטרה)

נטרול המחבל במגרש הכדורגל בשייח ג'ראח (צילום: דוברות המשטרה)


על פי הפרסום של נטעאל בנדל, בתלונות שהגיעו להנהלת הדסה נטען כי הרופא המתמחה ניגש לחדרו של המחבל ובניגוד לנהלים סיפק לו עוגות ומיני מתיקה שהזמין מרולדין. כאמור, הרופא לא שעה להפצרות של השוטרים ששמרו על המחבל לחדול מכך. בעקבות כך נפתח נגדו הליך משמעתי.

עוד מפרסם בנדל כי במהלך מבצע שומר החומות פרסם הרופא פוסט עם סמלי תמיכה במאבק הפלשתיני. כמו כן, מפורסם כי אביו ואחיו של הרופא הם עורכי דין המייצגים, בין השאר, מחבלים ואסירים ביטחוניים, בהם המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. בעבר קיבלו עורכי הדין תעודת הוקרה מפת"ח על תרומתם לאסירים ביטחוניים.

 

 

בתגובה לכתבה ב"ישראל היום" נמסר מהדסה עין כרם כי "הדסה פועלת בשת"פ מלא עם גורמי הביטחון, כך גם באירוע המתואר. אנו רואים בחומרה את מעורבותו של המתמחה באירוע, ובימים אלה מתברר המקרה בבירור משמעתי".


מחפשים דירה בדרום מערב ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מזי

    ומה עם המתנחבלים בשטחים???
    כמה תשומת לב ופינוק הם מקבלים???
    להם מותר כי הם יהודים???
    בא לי להקיא מהצביעות של מדינת היהודים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר