בית הכרם (צילום: Hovev)
בית הכרם (צילום: Hovev)

דרך חלון ביתו בבית הכרם: שוטר לשעבר נאשם כי צילם את שכנותיו ללא ידיעתן

מבוכה למשטרה: המחלקה לחקירות שוטרים הגישה באחרונה כתב אישום נגד מרדכי אברהמי, לשעבר שוטר במחלקת הסייבר, לאחר שצילם דרך חלון ביתו בבית הכרם נשים המתגוררות בבניין סמוך ובמרחב הציבורי. במכשיר הטלפון של אברהמי נמצאו מאות תמונות בעלות תוכן פורנוגרפי, בהן של קטינים

פורסם בתאריך: 3.1.23 11:16

תושב שכונת בית הכרם, שוטר ביחידת הסייבר (שמאז החקירה שנפתחה נגדו עזב את המשטרה), נאשם כי צילם את שכנותיו ללא ידיעתן וללא הסכמתן. בנוסף צילם מחלון ביתו נשים במרחב הציבורי – גם כן ללא ידיעתן או הסכמתן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מכתב האישום, שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים, עולה עוד כי במכשיר הטלפון האישי של הנאשם נמצאו מאות תמונות בעלות תוכן פורנוגרפי, בהן גם של קטינים בזמן פעילות מינית. כתב האישום מייחס לנאשם, בן 24, עבירות של פגיעה בפרטיות, פרסום והצגת תועבה, הדחה בחקירה והפרת הוראה חוקית.

על פי כתב האישום, שכולל שלושה אישומים, "במספר הזדמנויות צילם הנאשם דרך חלון הבית נשים המתגוררות בבניין הסמוך לביתו וכן צילם תמונות של נשים במרחב הציבורי ללא ידיעתן וללא הסכמתן באופן שכיוון את המצלמה אל פלג גופן התחתון ואל מתחת לבגדיהן של עוברות אורח ברחוב".

עוד עולה מכתב האישום: "במועדים הרלוונטיים לכתב האישום, החזיק הנאשם במכשיר הטלפון הסלולרי שלו, מאות תמונות בעלות תוכן פורנוגרפי ובכלל זה תמונות בהן נצפים קטינים מעורבים בפעילות מינית, תמונות בהן מצולמים איברי מין של קטינים ותמונות בהן נראים קטינים בעירום".

הנאשם, כך על פי כתב האישום, ניסה גם לחבל בחקירה, כשיצר, בניגוד להוראת בית המשפט, קשר עם בחורה שניהלה עימו בעבר קשר מיניי וביקש ממנה, "אם יתקשרו אלייך תגידי שנעצרתי ושאנחנו לא בקשר ושאת ממש לא רוצה לדבר איתם".

יצוין כי כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד מרב נגלר. החקירה נוהלה על ידי צוות חשיפה במחלקה לחקירות שוטרים.

 

 


מחפשים דירה בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר