ט' באב, הכותל המערבי (צילום: דוברות המשטרה)
ט' באב, הכותל המערבי (צילום: דוברות המשטרה)

וידאו – העיר העתיקה: המתיחות נמשכת

במהלך היום נכנסו להר הבית מאות מבקרים. תשעה יהודים הוצאו מהשטח לאחר שהפרו את כללי הביקור וחמישה נעצרו בחשד לתקיפת שוטרים

פורסם בתאריך: 1.8.17 15:54

היום, ט' באב, הגיעו לכותל המערבי אלפי מתפללים. המשטרה אבטחה את העיר העתיקה בכוחות מתוגברים. אוולם, על רקע המתיחות והמציאות הנפיצה באזור במהלך הביקורים בהר הבית הוצאו משטח ההר תשעה מבקרים יהודים, שהפרו את כללי הביקור וחמישה נעצרו בגין תקיפת שוטרים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

 

במשטרה מציינים כי הר הבית נסגר בשעה היעודה. בין העצורים ארבעה חשודים (שלושה יהודים ומוסלמי). החשודים נעצרו לאחר שעם יציאתם מהר הבית, בסיום הביקורים התעמתו עם מוסלמי הנמצא במבוא הסמוך לשער השלשלת וביניהם פרצה קטטה. כוח משטרה פעל להפריד בין המעורבים אשר התנגדו להוראות השוטרים והחלו לתקוף את השוטרים. כלל העצורים הובאו לחקירה במרחב דוד.

במשטרה מדגישים כי "משימת הביטחון והאבטחה של השוטרים ולוחמי מג"ב ברחבי העיר , לרבות בהר הבית, מנוהלות במקצועיות וברגישות, המאפיינת את ייחודיות המקום והצורך לשרת את הכלל באופן הוגן ושוויוני. המשטרה תמשיך לשמור מכל משמר על הסדר בהר הבית לרווחת הכלל ולפעול כלפי כל מי שינסה לפגוע בשלום הציבור וביטחונו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר