יוסף שמידט וחיים ויזר עם התינוקת ואביה (צילום: ידידים)
יוסף שמידט וחיים ויזר עם התינוקת ואביה (צילום: ידידים)

"עירנותו של הטרמפיסט הביאה להצלת חיי התינוקת": הדרמה בחניון הרכבת הקלה בצפון העיר

תינוקת בת חצי שנה נשכחה ברכב לאחר שאביה רץ במטרה להספיק לרכבת שיצאה מהתחנה. הטרמפיסט שאסף האב הבחין שהתינוקת נותרה ברכב הנעול והזעיק את מתנדבי ידידים, שחילצו אותה ללא פגע

פורסם בתאריך: 8.5.23 10:12

הטרמפיסט גמל בהצלת חיי הבת התינוקת: איזו דרמה התחוללה אתמול בבוקר בחניון הרכבת הקלה בצפון העיר – אב שמיהר להספיק לרכבת, נעל את הרכב ופתח בריצה כשהוא משאיר תינוקת בת חצי שנה במושב האחורי. טרמפיסט שאסף האב שם לב כי התינוקת נותרה ברכב, והזמין במיידית את ארגון ידידים, שחילצו את התינוקת כשהיא בריאה ושלמה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 5 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


יוסף שמידט וחיים ויזר, מתנדבי צוות צפון ירושלים של ידידים, היו אלו שנענה לקריאה של הטרמפיסט והגיעו במהירות למקום. הם חילצו את התינוקת באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, זאת ללא גרימת נזק לרכב.

 

 

"האירוע הזה היה יכול להסתיים באסון, אילמלא עירנותו של הטרמפיסט שהזעיק אותנו", אומר שמידט. "הקריאה נפתחה במוקד על ידי אדם שהגיע כטרמפיסט ברכב יחד עם אבי התינוקת, לחניון תחנת הרכבת הקלה, מספר דקות קודם. האבא יצא מהרכב ונעל אותו, כשהוא רץ ומזדרז להספיק להגיע לרכבת שיוצאת מהתחנה. הטרמפיסט שם לב שהתינוקת שהיתה עימם ברכב בזמן הנסיעה, נותרה ברכב הנעול. הוא התעשת ומיד התקשר למוקד ידידים. עם קבלת הקריאה מיהרתי להגיע, והצטרפתי לחיים. התחלנו בפעולות החילוץ והצלחנו לחלץ את התינוקת בשלום".

בסיוע החילוץ, התפנו המתנדבים לאתר את האב. "שוחחנו עם האב, שכמובן עשה את דרכו חזרה אלינו", מוסיף שמידט. "לבינתיים, טיפלנו בתינוקת עד להגעתו. הטרמפיסט היה המום מהסיטואציה ואמר שתמיד שמע על החילוצים הללו, אך לא העלה בדעתו שיהיה חלק ממציאות כזאת. סיפוק גדול לסייע, במיוחד שעבורי זה אירוע ראשון בחילוץ ילד מרכב נעול״.

בארגון ידידים שבים ומזכירים, במיוחד לקראת הימים החמים שצפויים בקיץ: אל תשאירו ילד מאחור, לפני שנועלים – את הרכב בודקים. במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר