קבוצת ניצנים, ליגת בתי הכנסת (צילום: רפי בן חקון אלטנטיבה1)
קבוצת ניצנים (צילום: רפי בן חקון אלטנטיבה1)

אלופת ליגת בתי הכנסת בירושלים: קבוצת בקעה

קבוצת ‘ניצנים’ משכונת בקעה ניצחה השבוע בגמר קבוצה מהגבעה הצרפתית 19:39. האלופים זכו, כמובטח, בסיר קוגל

פורסם בתאריך: 3.8.17 12:11

ליגת הכדורסל לקהילות בתי הכנסת, שזכתה השנה לעניין רב מאוד, הגיעה ביום ראשון האחרון לשיאה במשחק הגמר, שבו זכו שחקני קבוצת בית הכנסת “ניצנים” משכונת בקעה באליפות הליגה, לאחר שניצחו את קבוצת בית הכנסת ‘רמות ציון’ מהגבעה הצרפתית 19:39. כמובטח, זכו האלופים בפרס הגדול של הליגה: סיר קוגל ירושלמי לקידוש בבית הכנסת. את סיר הקוגל ואת גביע האליפות העניקו סגן ומ”מ ראש העיר מאיר תורג’מן (ירושלים תצליח) ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים משה ליאון (ליכוד).

בעירייה מציינים כי משחק הגמר, נעל עונה מוצלחת מאוד של ליגת הקהילות ובתי הכנסת בכדורסל בירושלים. הליגה, המאורגנת ומנוהלת על ידי עיריית ירושלים, מתקיימת בעיר זו השנה השביעית ברציפות. השנה היא שברה את שיא המשתתפים עם לא פחות מ־24 קבוצות, שהשתתפו בכמאה משחקים, במשך חצי שנה כמעט.

ראש העיר ניר ברקת: “המודל שיצרנו הפך מהר מאוד למסורת, והוא מתרחב מדי שנה עם השתתפותן של קהילות נוספות. זו עוד דוגמא לביסוס מעמד הספורט בבירה בצורה ייחודית, בשילוב של קודש וחול”.

ראש מִנהל תרבות וספורט בעירייה, אריאלה רג’ואן: “ליגת הכדורסל של בתי הכנסת היא אחת מפעילויות הספורט הייחודיות בעיר. אנחנו ממשיכים כל העת לפתח ולחזק את הספורט בירושלים, ולעודד את התושבים מכל המגזרים לעסוק בספורט וליהנות משלל הפעילויות שהעירייה מפיקה”.

 

קבוצת ניצנים, ליגת בתי הכנסת (צילום: רפי בן חקון אלטנטיבה1)

קבוצת ניצנים (צילום: רפי בן חקון אלטנטיבה1)

 

מנהל אגף הספורט העירוני, איציק קורנפיין, מוסיף: “ליגת הכדורסל של בתי הכנסת בירושלים הפכה לשם דבר ולמסורת מבורכת, ההולכת ומתעצמת בכל שנה. המטרה שלנו היא להגדיל הליגה גם בשנה הבאה ולצרף עוד ועוד קהילות שייקחו חלק בחוויה הייחודית”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר