שרון בן דור (צילום: עו"ד יוסף בן דור)
שרון בן דור (צילום: עו"ד יוסף בן דור)

סופרת ירושלמית תתרום את כל הכנסות ספרה לילדים בסיכון

שרון בן דור, המתגוררת בבית הכרם, משיקה ספר שני שכל הכנסותיו יתרמו לילדים בסיכון – "שדכנית שוברת שתיקה" הוא מקצב סיפורים על הצורך האנושי במציאת אהבה

פורסם בתאריך: 2.8.17 20:02

הסופרת הירושלמית שרון בן דור משיקה ספר שני שכל הכנסותיו יתרמו לילדים בסיכון  – "שדכנית שוברת שתיקה" הוא מקצב סיפורים על הצורך האנושי במציאת אהבה. בן דור (47) מבית הכרם, נשואה בשנית לעו"ד יוסף בן דור, אמא לשני ילדים (18, 13) משיקה בשבוע הבא את הספר השני שלה "שדכנית שוברת שתיקה" שכמו בספרה הראשון, "אבידות ומציאות", כל הכנסותיו יתרמו לעמותת ילדים בסיכון.

 

שרון בן דור (צילום: עו"ד יוסף בן דור)

(צילום: עו"ד יוסף בן דור)בן דור היא אישה עסוקה למדי. "יש עסק משלי למרפאת מטיילים לרפואה דחופה טרם, שפועלת בכל הארץ, מנהריה ועד אילת, אני גם מסטר ברייקי, מגשרת בתחום של משפחה, מטפלת ב-NLP, יש לי פינה קבועה ברדיו ירושלים ואני מעבירה הרצאות בתחום של פרא פסיכולוגיה על חלומות ופתרונם".

 

הספר "שדכנית שוברת שתיקה" (צילום: עו"ד יוסף בן דור)

(צילום: עו"ד יוסף בן דור)

 

"שדכנית שוברת שתיקה" הוא נובלה ואסופת סיפורים קצרים על נשים שמחפשות אהבה. "פגשתי במקרה שדכנית חרדית שהסכימה לחשוף בפני את עולם השידוכים על כל הרבדים והמוזרויות שלו", מתארת בן דור. "נשים חילוניות וחרדיות שכולן מבקשות למצוא את האחד ומה שמשותף לכל הסיפורים זה הכמיהה האנושית של כולנו להיות נאהבים לא משנה אם מדובר בגברים או נשים, דתיים או חילוניים. בסופו של דבר כולנו רוצים למצוא אהבה. ברקע הסיפור ניצבת השכונה החרדית כיישות חיה פועמת, מגודרת ומכונסת בתוך עצמה עם כללים חברתיים כתובים ובלתי כתובים שמשפיעים על כל הדמויות. הספר מציע פתח לתקווה וגאולה לשדכנית וללקוחות שלה שמאמינות באהבה".

 

בן גור עם הספר הראשון "אבידות ומציאות" (צילום: עו"ד יוסף בן דור)

(צילום: עו"ד יוסף בן דור)

 

ספרה הראשון – 'אבידות ומציאות', שהפך לרב מכר הוא מקבץ סיפורי אהבה קצרים שנכתב בהשראת מפגש עם מישהי מחסידות גור שהכניסה אותה אל תוך עולמה, והפכה להיות ההשראה לכתיבת הספר. "אני מגיעה מהעולם הרוחני", אומרת בן דור, "סבתא רבא שלי היא חסידת גור, העולם הזה הוא חלק ממני והוא מוכר לי. העיסוק בתאוות וביצרים הנסתרים מהעין וכל הכללים הלא כתובים מאוד מעניינים אותי".

השקת הספר תתקיים ביום שני 7.8.17, בבית חסיד במושבה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר