(צילום: כבאות והצלה ירושלים)
דליפת גז במשכנות האומה (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

הדרמה במשכנות האומה: אחרי שעות – הדיירים הורשו לחזור לבתים

לאחר שעות ארוכות של פינוי הגז וטיפול בדליפה - הדיירים ובעלי העסקים, שפונה בשל חשש מפיצוץ גז, הורשו לחזור לבתיהם ולעסקיהם. בכבאות ביחד עם המשטרה ומינהלת הגז החלו בבדיקת נסיבות הדליפה

פורסם בתאריך: 7.8.23 12:32

עדכון אחרון: 7.8.23 19:02

***עדכון***

דליפת הגז במשכנות האומה: לאחר שעות ארוכות של פינוי הגז וטיפול בדליפה – לוחמי האש מתחנת האומה בשיתוף יחידות החומ"ס, הניטור, ומדור הערכת סיכונים של המחוז הצליחו לעצור את הדליפה, לפנות את כל הגז שהצטבר בבניינים ובחנויות, למנוע פיצוץ של הגז ובכך מנעו פגיעה קשה בנפש ורכוש.

"בהחלטה משותפת של כבאות והצלה לישראל, מד"א ירושלים ומשטרת ישראל, הדיירים והעובדים שפונו מהמתחם הורשו לחזור לבתיהם ולעסקיהם", נמסר מהכבאות של מחוז ירושלים. "כמו כן, הכביש של השכונה שהיה חסום לתנועה, נפתח למשתמשי הדרך ע"י משטרת ישראל".

בכבאות ביחד עם מינהלת הגז ומשטרת ישראל בודקים את נסיבות הדליפה, שהיתה במספר חנויות ומבנים בשכונה.

 

 

מוקדם יותר פרסמנו: בעקבות דליפת גז חזקה, לוחמי האש פינו מבנה מגורים ושדרת חנויות בשכונת משכנות האומה.

מכב"ה מחוז ירושלים נמסר כי "לפני שעה קלה, הוזעקו לוחמי האש לרחוב אבא אבן במרכז העיר, בעקבות דיווח על ריח חריף של גז במקום. לוחמי האש שהגיעו למקום, איתרו באמצעות גלאי גז ונפיצים שברשותם, הצטברות גז משמעותית, הנמצאת בטווח-תחום נפיצות אשר היוותה סכנה מוחשית ומיידית לפיצוץ הגז וכתוצאה מכך, לפגיעה בבניינים ובאנשי המקום.

"לוחמי האש ביצעו פינוי של שדרת חנויות במקום, וכן מבנה אחד, בהם הצטבר הגז באופן משמעותי וזאת בכדי למנוע סיכון לעובדים ולאנשי המקום, ובנוסף, בכדי למנוע את פיצוץ הגז בטעות על ידי הדיירים והעובדים במקום. כמו כן, בסיוע משטרת ירושלים, בוצעה חסימה של הכביש בסמוך לבניינים".

"בשלב הזה, לוחמי האש באמצעות מערכות ייעודיות, מפנים את הגז שהצטבר במקום, סוגרים את מקורות הגז לשכונה, וכן מבצעים סריקות לאיתור הצטברות ודליפות גז נוספות בשכונה", עוד נמסר.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר