גמר ליגות בנימין (צילום: אלטרנטיבה 1)
(צילום: אלטרנטיבה 1)

לזכרו של מלאכי רוזנפלד ז"ל שנרצח בפיגוע ירי: גמר ליגות ספורטיבי

בשבוע שעבר נערך גמר ליגות בנימין בכדורגל ובכדורסל 2017 בתיכון זיו בבית הכרם - האירוע ננעל בטקס מרגש לזכרו של מלאכי רוזנפלד ז"ל, שנרצח בפיגוע בבנימין ביוני 2015

פורסם בתאריך: 7.8.17 13:09

ביום חמישי שעבר נערך גמר ליגות בנימין בכדורגל ובכדורסל 2017 בתיכון זיו בבית הכרם בעיר, לזכרו של מלאכי רוזנפלד ז"ל שנרצח בפיגוע בבנימין ביוני 2015. האירוע ננעל בטקס מרגש בהשתתפות עודד קטש, מאמן נבחרת העתודה של ישראל, אבי רואה, ראש המועצה האזורית בנימין, אליעזר ושרה רוזנפלד ,הוריו של מלאכי ז"ל ועוד.

 

מלאכי רוזנפלד ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מלאכי רוזנפלד ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

 

זירת הפיגוע שבו נרצח מלאכי רוזנפלד ז"ל (צילום: תומר אפלבאום)

זירת הפיגוע שבו נרצח מלאכי רוזנפלד ז"ל (צילום: תומר אפלבאום)

מלאכי ז"ל היה מהשחקנים הבולטים של ליגת הכדורסל של בנימין ושיחק בנבחרת כוכב השחר, הוא נרצח בדרכו חזרה ממשחק כדורסל במסגרת ליגת בנימין. מועצה אזורית מטה בנימין ומרכז קהילתי בנימין החליטו לייחד את אירוע גמר הליגות לזכרו של מלאכי ז"ל שהיה חובב ספורט מושבע. ליגות בנימין הפכו למסורת בת מספר שנים ומתקיימות בעשרות יישובים במטה בנימין בתקופת האביב והקיץ. השנה, רשמו הליגות שיא משתתפים עם למעלה מ-90 קבוצות מהישובים השונים ויותר מ-1,000 שחקנים שנטלו חלק במשחקי הליגה.

 

משחקי הגמר של הליגות נערכו במגרש הכדורגל ובאולם הכדורסל המרכזי של בית הספר בירושלים. רגע השיא של הערב כולו היה טקס מרגש במיוחד בהשתתפות אורח הכבוד של הגמר – מאמן נבחרת העתודה של ישראל עודד קטש שהגיע לכבד את המשפחה ואת האירוע.

 

גמר ליגות בנימין (צילום: אלטרנטיבה 1)

גמר ליגות בנימין (צילום: אלטרנטיבה 1)

קטש אמר בטקס המרכזי: "התרגשתי מאוד להכיר מקרוב את משפחת רוזנפלד ולשמוע את סיפורו המיוחד של מלאכי ז"ל. הגעתי לחזק את משפחת רוזנפלד, אבל יצאתי מהם מחוזק. הם משפחה מדהימה המעניקה הרבה השראה ואופטימיות ומכניסים את כולנו לפרופורציות הנכונות של החיים. לראות כל כך הרבה ילדים ובני נוער מבנימין עוסקים בספורט לאורך כל השנה בליגות מסודרות זה מחמם את הלב. משחק הכדורסל הוא אמצעי לחיבור ולקשר בין אנשים והוא הרבה מעבר לעוד זריקה לסל. לראות את בני הנוער משחקים ורצים על המגרש החזיר אותי לימים שלי בתור נער באימונים ובמשחקים".

במהלך הטקס העניק קטש לאליעזר ושרה רוזנפלד חולצה של נבחרת ישראל עם הקדשה אישית שלו למזכרת. משפחת רוזנפלד התרגשה מאוד מהמחווה של קטש.

גמר ליגות בנימין (צילום: אלטרנטיבה 1)

(צילום: אלטרנטיבה 1)

בתואר אלופת ליגת הכדורסל של בנימין זכתה הנבחרת של ישוב חשמונאים לאחר שגברה בגמר על הנבחרת של כפר האורנים 51:57 . בגמר הכדורגל הביסה  נבחרת נעלה את עלי 1:4 וזכתה בצלחת האליפות.

יעל כהן, מנהלת מרכז קהילתי בנימין: "ליגות בנימין מהוות נדבך נוסף בתנופת הספורט הגדולה שעוברת בנימין. גמר ליגות בנימין בכדורסל ובכדורגל של בנימין מהווה את אירוע השיא עבור כל הקבוצות ,השחקנים והשחקניות  מהישובים השונים שנטלו חלק בליגות לאורך כל השנה. מלאכי רוזנפלד ז"ל שהיה חלק בלתי נפרד מליגת הכדורסל של בנימין נרצח בדרכו חזרה מאחד ממשחקי הליגה ועבורנו זה היה אך טבעי להנציח את זכרו בליגה אותה הוא כה אהב ובה שיחק. רוחו של מלאכי עדיין אתנו וכולי תקווה שנמשיך במסורת זו להנצחת שמו גם בשנים הבאות".

 

גמר ליגות בנימין (צילום: אלטרנטיבה 1)

משפחת רוזנפלד ועודד קטש (צילום: אלטרנטיבה 1)

אליעזר רוזנפלד אמר וריגש את הנוכחים: "עבורנו זה בהחלט ערב מרגש ובלתי נשכח והחיבור של הספורט ובמיוחד הליגות של בנימין להנצחה של מלאכי הוא חיבור חזק שמעניק לנו המון כוח להמשך. הייתה לי הזכות לשחק לצד מלאכי בארבע השנים האחרונות והמסר שלי להורים הוא לנצל את הזכות הזו  לשחק ביחד עם הילדים שלכם בכל גיל. הספורט הוכיח שאפשר להגיע דרכו להישגים חברתיים ענקיים בדיוק כמו שהאמין מלאכי. אין לי מילים להודות למרכז קהילתי בנימין על היוזמה הברוכה ולעודד קטש שהגעתו לאירוע ריגשה אותנו וחיממה לנו את הלב".

 

עודד קטש בגמר ליגות בנימין (צילום: אלטרנטיבה 1)

עודד קטש בגמר ליגות בנימין (צילום: אלטרנטיבה 1)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר