יעל ענתבי, אלעד ואזנה (צילומים: שרון גבאי, Ovstudio)
יעל ענתבי, אלעד ואזנה (צילומים: שרון גבאי, Ovstudio)

מכפיל כוח? יעל ענתבי תעמוד בראש רשימת הליכוד למועצת העירייה

ענתבי, לשעבר סגנית ראש העיר, שמייצגת את סיעת 'פז' מפסגת זאב, סיכמה על ריצה משותפת עם הליכוד בירושלים. נציג הליכוד אלעד ואזנה יהיה במקום השני, ובמקום השלישי הפעיל החברתי אבי מויאל, יו"ר מינהל קהילתי מורשה

פורסם בתאריך: 12.9.23 17:52

בבחירות של שנת 2018 היו חסרים ליעל ענתבי, יו"ר סיעת 'פז' (פסגת זאב, ר"ג), מאות קולות כדי להיבחר למועצת העירייה. בכך, למעשה, התבזבזו אלפי קולות של תושבי פסגת זאב שהצביעו עבור מי שכיהנה כסגנית ראש העיר.

לקראת הבחירות הקרובות, ענתבי שוב הציגה את מועמדתה, ושוב עלה החשש כי יחסרו לה קולות בודדים. גם אם איש לא יאמר זאת בגלוי – גם סיעת 'הליכוד' בירושלים עמדה בפני סיטואציה דומה – בקרב חלק מפעילי הסיעה בעיר עלה החשש כי קולות הבוחרים לא יגיעו.

האיחוד ביניהם היה דבר מתבקש, והוא הושג. כעת רבים בזירה הפוליטית המקומית מעריכים כי מדובר במכפיל כוח של ממש, ואף למעלה מכך.


יעל ענתבי (צילום: שרון גבאי)

יעל ענתבי (צילום: שרון גבאי)


הסכם הריצה המשותפת קובע כי ענתבי תעמוד בראש רשימת הליכוד בירושלים, ובכך למעשה היא תהיה האישה היחידה שעומדת בראש סיעה. במקום השני ברשימה המאוחדת ימוקם אלעד ואזנה, פעיל חברתי משכונת ארמון הנציב, אשר ניצח את הפריימריז בליכוד והיה אמור לעמוד בראש הסיעה. שלישי ימוקם אבי מויאל, יו"ר מינהל קהילתי מורשה, ובמקום הרביעי נציג העדה האתיופית אסנקה יוהנה.


אלעד ואזנה (צילום: Ovstudio)

אלעד ואזנה (צילום: Ovstudio)


 

 

"הבחירה בענתבי להוביל את המפלגה יחד עם ואזנה מסמלת על שינוי תפיסתי, רצון לגוון את הנציגות בעיר ולפתוח את הרשימה למצביעים חדשים שעד היום לא הצביעו לרשימה", אומרים גורמים בליכוד ומסיפים: "ענתבי ידועה כפעילה מסורה, עם פתרונות יצירתיים עבור התושבים והיא כבר הוכיחה בעבר את היכולות שלה. ואזנה מייצג את הדור החדש של תושבי ירושלים, ומודע לצרכים הייחודים של בני העיר הצעירים".

ענתבי אומרת: "המהלך של שילוב הסיעות יפתח לנו אפשרויות רבות ומגוונות לפעול למען תושבי ירושלים בכוח מוגבר ובכל התחומים. אם אתם חפצים בקידומה של ירושלים תזכרו – ב-31.10.23 שמים מחל בקלפי, הליכוד בראשות יעל ענתבי".

יו"ר סניף הליכוד בעיר אילן גורדו: ״החיבור של הכוח הצעיר והאיכותי של סיעת הליכוד עם סגנית ראש העיר בעבר יעל ענתבי הוא נדבך חשוב ורציני להגדלת הכוח של סיעת הליכוד במועצה. תפיסת העולם של יעל ענתבי תואם את ערכי מפלגת הליכוד והחיבור מהווה בשורה חדשה ומרעננת עבור כלל תושבי ירושלים״.

"איחוד סיעת הליכוד ורשימתה של יעל ענתבי מביא איתו בשורה אדירה לתושבי ירושלים", מסכם ואזנה. "שילוב של ניסיון עשיר, ידע רב, וכוח יצירתי ונמרץ של צעירים וצעירות שאוהבים את ירושלים ורוצים להמשיך לחיות בה. נשתף פעולה באופן מלא לטובת סיעת הליכוד בעיר ולהצלחת ירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ניצן כהן

    לא מתבקש ולא מסייע
    ענתבי מכרה את הפסגה לתושבי בנימין
    אנחנו צומת מרכזית בחיבור של היישובים לירושלים כי ענתבי מכרה אותנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר