התאונה הקשה הלילה בכביש 1 (צילומים: תיעוד מבצעי כב"ה מחוז ירושלים, דוברות צוות הצלה)
התאונה הקשה הלילה בכביש 1 (צילומים: תיעוד מבצעי כב"ה מחוז ירושלים, דוברות צוות הצלה)

הלילה בכביש 1: 26 נפגעים, בהם קשה ובינוני, בתאונה בין אוטובוס למשאית

בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר הוזעקו כוחות הצלה רבים לזירת תאונה קשה בין אוטובוס למשאית בכביש 1 לכיוון ירושלים. לוחמי האש חילצו את נהג האוטובוס שנפצע קשה ונלכד כתוצאה מעוצמת המכה. עוד פונו לבתי החולים הדסה ושערי צדק 25 פצועים - בהם 2 במצב בינוני

פורסם בתאריך: 24.11.23 08:24

הלילה, בין חמישי לשישי, בסביבות השעה 2:00 אירעה תאונת דרכים קשה ביו אוטובוס למשאית. כתוצאה מהתאונה, חזית האוטובוס נמחצה לגמרי ונהג האוטובוס נלכד. לוחמי אש של תחנת הכיבוי האזורית בית שמש הוזעקו לזירת התאונה כדי לסייע בחילוצו של הנהג. במקביל טיפלו כוחות הרפואה הרבים שהוזעקו ב-25 פצועים.

בכבאות והצלה מציינים כי "חילוץ הנהג היה מורכב, עקב המכה הקשה שספג חזית האוטובוס בתאונה. לוחמי האש השתמשו בכלים הידראוליים וכלי חילוץ של חיתוך ופיסוק כדי לפנות את הריסות האוטובוס ולחלץ את הנהג. לאחר עבודה מאומצת, הצליחו לוחמי האש לחלץ את הנהג ולהעבירו לטיפול רפואי". הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים במצב קשה אך יציב עם פגיעות גפיים.

ממד"א נמסר: "הלילה בשעה 01:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על תאונת דרכים בין אוטבוס למשאית, בכביש 1 – בין מחלף שער הגיא למחלף שורש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם, 26 פצועים, בהם: גבר כבן 52 במצב קשה, עם חבלות בגפיים, 2 גברים במצב בינוני – כבן 40 עם חבלות בראש ובבטן, וכבן 30 עם חבלות בראש ובגפיים, ו- 23 פצועים במצב קל".

 

 

הפראמדיקים של 'צוות הצלה' קובי מנדלסון וזוהר ממן וחובשי צוות הצלה אלי ארנטרוי, אליקים שישא ויוני גולדבלט: "כשהגענו למקום ראינו זירה מורכבת, עם מספר רב של נפגעים, בעקבות תאונת דרכים בין אוטובוס למשאית. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו סיוע רפואי ראשוני, הכולל עצירת דימומים, קיבועים וחבישות ל-26 נפגעים בהם נהג האוטובוס שהיה לכוד, גבר בן 52 במצב קשה, שני גברים כבני 30 ו-40 במצב בינוני ושאר הנפגעים במצב קל.

"ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים של מד"א שחלקם אויישו ע״י מתנדבי צוות הצלה פינו אותם להמשך טיפול בחדרי הטראומה בבתי החולים שערי צדק, הדסה הר הצופים והדסה עין כרם בירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר