יואב אנגל, אופיר אנגל (צילומים: באדיבות המשפחה)
יואב אנגל, אופיר אנגל (צילומים: באדיבות המשפחה)

למרות העיכוב הבלתי נסבל – המתנה המושלמת: ביום ההולדת של אביו – אופיר אנגל בדרך הביתה

אחרי 54 ימים, אופיר אנגל שוחרר משבי שבי החמאס בעזה, וחזר לחיק משפחתו הערב, רביעי, 29.11, היום שבו מציין אביו יואב את יום הולדתו ה-51. יש מתנה מושלמת מזו? * ירושלים עדיין מחכה לחזרתם של רום ברסלבסקי, קרינה ארייב, הרש גולדברג-פולין ואורי דנינו BringThemHomeNow#

פורסם בתאריך: 29.11.23 23:00

היום, רביעי, 29.11, אחרי 54 ימים ולילות (ועוד שעות מורטות עצבים הערב) שבהם לא ידעו מה מצבו – משפחת אנגל מרמת רחל קיבלה את הטלפון המיוחל – אופיר חוזר משבי החמאס בעזה.

הקלה גדולה מהולה בדמעות של שמחה וכאב גם יחד. השמחה מובנת מאליה, הכאב על 54 ימים ללא אופיר, על עוד עשרות חטופים וחטופות. קשה לתאר את שעברה המשפחה בשבוע האחרון. הקושי היה בלתי נסבל כבר מאותה שבת שחורה של ה-7/10, כשאופיר נחטף לעזה מהממ"ד בבית חברתו בקיבוץ בארי. אבל כשהחלה ההפוגה, כשהחל השחרור של החטופים – ההמתנה והציפייה לטלפון המיוחל, זה שמבשר על בואו הקרב של אופיר, היו קשים מנשוא.


משפחתו של אופיר עם נציגי שגרירות הולנד (צילום: אלבום משפחתי)

משפחתו של אופיר עם נציגי שגרירות הולנד (צילום: אלבום משפחתי)


רק אתמול, כפי שפורסם ב"כל העיר", הביא סבו של אופיר – יוסף אבו יאיר אנגל (ג'וחא) אכזבה עצומה, כשכתב עוד לפני השעה 6:00 בבוקר: "אופיר לא ברשימה. הודעה מתסכלת שקיבלנו הבקר בפעם החמישית. 53 זריחות ושקיעות שעלם החמודות אופיר לא איתנו. עד מתי?".

הכעס והכאבים עולים מכל מילה ומילה שכתב הסב. אבל כנראה שרצה הגורל (ומחבלי החמאס הארורים) שאופיר יחזור הביתה ויעניק לאביו את מתנת יום ההולדת הטובה מכולן – את תזרתו הביתה.

כן, יואב אנגל, אביו של אופיר, מציין היום, רביעי, 29.11, את יום הולדתו ה-51. הוא, כמובן, היה מעדיף לקבל את אופיר הרבה-הרבה קודם. מזל טוב יואב – כפול ומכופל.

 

 

***

ברגעים השמחים הללו, חשוב להדגיש – אף אחד לא שוכח את החטופים שאינם חזרו עוד. עשרות רבות, בהם גם שלושה ירושלמים וירושלמית אחת:

  • רום ברסלבסקי, בן 19, מפסגת זאב. עבד כמאבטח במסיבת הטבע 'נובה', משם נחטף.
  • קרינה ארייב, בת 19, מפסגת זאב.
  • הרש גולדברג-פולין, בן 23, ממקור חיים. נחטף מהמסיבה ברעים, לאחר שנפצע קשות בידו (שככל הנראה נקטעה).
  • אורי דנינו, בן 24, מרמות (שוכר דירה בגבעת זאב). נחטף ממסיבת הטבע 'נובה' ברעים.

BringThemHomeNow#

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר