אורי דנינו (צילום: אלבום משפחתי)
אורי דנינו (צילום: אלבום משפחתי)

"סומכים על הצבא שימצאו את הדרך להשיב את אורי הביתה"

אורי דנינו גדל בשכונת רמות ולפני שנים בודדות עבר להתגורר בגבעת זאב. בשבת השחורה של ה-7/10 הוא סייע לצעירים וצעירות להימלט מהתופת – אבל אז אבד איתו הקשר. בקרוב הוא אמור להתחתן ובני המשפחה מקווים, מאמינים ומתפללים לבשורות שמחזירים אותו הביתה. BringThemHomeNow#

פורסם בתאריך: 2.11.23 08:24

המסיבה ברעים גבתה מחיר כבד מאוד – מאות הרוגים ועשרות רבות של חטופים וכאלה שעדיין נעדרים וגורלם לא ברור. אחד מאלה שיש סימני שאלה לגבי מצבם הוא אורי דנינו, בן 24, מרמות-גבעת זאב.

אורי גדל בשכונת רמות והתגורר בשכונה עד לפני שנים לא רבות ביחד עם הוריו – עינב ואלחנן – ואחיו ואחיותיו. לפני מספר שנים עבר להתגורר ביחד אם אחיו יצחק בגבעת זאב.


אורי דנינו (צילום: אלבום משפחתי)

אורי דנינו (צילום: אלבום משפחתי)


קרוביו של אורי לא יודעים לספר הרבה על מה שעבר עליו מאז אותה שבת שחורה של ה-7/10. אורי היה אז במסיבת הטבע 'נובה' בסמוך לקיבוץ רעים. הקשר האחרון איתו היה בסביבות השעה 8:30, אז הוא שוחח עם בת הזוג שלו. לאחר אותה שיחה אף אחד לא שמע ממנו. לא משפחתו, לא בת הזוג ולא החברים.

מעדויות שונות שהצליחו המשפחה והחברים לאסוף, נראה כי אורי נכנס לרכבו, סיאט לאון בצבע כחול, כשהחלו מטחי הרקטות לכיוון עוטף עזה ויישובי הדרום. כשמחבלי ארגון הטרור חמאס הגיעו לאזור המסיבה והחלו לירות בלי אבחנה, אורי יצא מהרכב כדי לסייע ולעזור לצעירים ולצעירות שנסו על נפשם לכל עבר. הוא הצליח לסייע ולחלץ כמה למקום מבטחים, אבל אז נעלם ולא ברור מה עלה בגורלו.



 

 

 

 

"אורי אחי הגדול כבר הצליח לצאת מהתופת, אבל הוא חזר חזרה להציל חברים שהוא הכיר באותו הערב, דרך חבר משותף – עד שנעלם", משתף יצחק דנינו, אחיו של אורי החטוף בעזה. "הוא אחד שאוהב את החיים. התחביב הכי גדול שלו זה קפה שחור וכמה שיותר, פעם אחר פעם אחר פעם. הוא אוהב טיולי שטח, ומת על קפה שחור ולדבר על קפה. הוא בנאדם שבא מאהבה, לא חושב אם זה בא לטובתו או נגדו. הוא מוכן לוותר על עצמו כדי שלמישהו אחר יהיה טוב והמקרה במסיבה מוכיח את זה, אני הכרתי אותו וידעתי שהוא כזה, עכשיו גם אחרים יודעים. יש לו את הפרספקטיבה שלו – הוא רואה את הכל במבט אופטימי".

"אורי גיבור", אומר קרוב משפחה בשיחה עם "כל העיר". "הוא עזר להציל אחרים לפני שנעלם ולא ברח תוך כדי שהוא מסכן את עצמו. אין מידע ודאי על כך שהוא חטוף, אבל אנחנו מאמינים. אנחנו מקווים שיחזור וסומכים על הצבא שימצאו את הדרך להשיב אותו הביתה כמו את יתר החטופים. זו שעה קשה עבור עם ישראל ועבור כולם, אבל אנחנו מאמינים מאוד שהוא יחזור".

ספר קצת עליו, איזה אדם הוא?
"אין אחד שלא אהב אותו ואת החיוך המקסים שלו. הוא בנאדם מדהים וטוב. לא מזמן הוא הציע נישואין לחברתו ואמור להתחתן".

איך המשפחה מתמודדת?
"המשפחה מוקפת בבני משפחה וחברים, וכולנו מתפללים שיגיעו בשורות טובות ושיחזירו את אורי הביתה".

BringThemHomeNow#

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר