רום ברסלבסקי (צילום: אלבום משפחתי)
רום ברסלבסקי (צילום: אלבום משפחתי)

"רום נשאר בשטח, הוא עזר והציל אנשים, עד שאבד איתו הקשר"

רום ברסלבסקי מפסגת זאב הוא אחד מאותם גיבורים שהציל לא מעט צעירים וצעירות שהחלה התופת במסיבת הטבע 'נובה' בשבת השחורה. המשפחה קיבלה הודעה על כך שהוא נחטף מעזה, וביחד עם החברים הקרובים כולם מאמינים שהוא יחזור הביתה: "הוא שורד. הוא מסוגל להתמודד עם הכל". BringThemHomeNow#

פורסם בתאריך: 2.11.23 21:05

בין אינספור סיפורי הזוועות שנשמעו ועוד יישמעו בשנים הקרובות ממסיבת הטבע 'נובה' שבסמוך לקיבוץ רעים, ישנם גם לא מעט סיפורי גבורה, של בודדים שעשו כל שביכולתם כדי להציל חיים באותה שבת שחורה של ה-7/10. אחד מהם הוא סיפורו של רום ברסלבסקי בן ה-19 מפסגת זאב. הוא עבד במסיבה כמאבטח, ולפי דיווחים שונים שהגיעו אל בני משפחתו – הוא הציל מספר לא מועט של צעירים וצעירות תוך גבורה הירואית, לפני שנעלמו עקבותיו. רום, כך מספרים בני משפחתו, מוגדר כחטוף.

רום הוא בנם האמצעי של תמי ואופיר ברסלבסקי מפסגת זאב. יש לו שני אחים – אחד גדול ממנו ואחד קטן יותר. הערב, חמישי, 2.11, מתכננים בשכונת פסגת זאב מפגן תמיכה במשפחה. התושבים יגיעו עם דגלי ישראל לחזק ולתמוך במשפחה ברגעים הלא פשוטים שהם עוברים. הערב יכלול הכנסת ספר תורה לבית המשפחה ולאחר מכן הפרשת חלה.

ובחזרה לשבת השחורה של ה-7/10: "סיפור הגבורה של רום מאפיין את מי שהוא", מספרת יובל דיגה, חברה קרובה של המשפחה. "הוא לא חשב על עצמו, אלא על איך להציל אחרים, ואמרו לנו את זה לא מעט אנשים. לאחר שהתחילו היריות, הוא פשוט הציל צעירים וצעירות שנשארו בשטח ולא חשב לרגע לעזוב או לברוח".



רום ברסלבסקי (צילום: אלבום משפחתי)

רום ברסלבסקי (צילום: אלבום משפחתי)


 

 

מה אתם יודעים על אותו בוקר שחור?
"בשעה 10:00 בבוקר רום עוד הספיק לדבר עם תמיר, אמא שלו, ולעדכן שהוא נמצא ביחד עם בחור בשם ראיף, ושהם תחת ירי כבד. הוא הצליח להציל שתי צעירות, אחת מהן היתה ירויה בבטן. הוא דאג ושמר עליה, ומשם עבר לעזור לעוד שני בחורים צעירים, כיוון עוד צעירות שיודעות לזהות ולספר שרום לא הפסיק לדאוג ולהרגיע. הוא רץ ממקום למקום, הביא מים, משהו מתוק לאכול וגם אבנים כדי שהצעירים יוכלו להגן על עצמם. הוא פשוט הסתובב שם כמו אריה ושמר על גופות כדי שלא יתעללו בהן או יחטפו אותן. בשלב מסוים, כך סיפרו לנו, נורה טיל אר.פי.ג'י לעבר קבוצת צעירים, חלקם רצו לכביש, רום נשאר בשטח, הוא עזר והציל אנשים, עד שאבד איתו הקשר וככל הידוע הוא נחטף ומוחק בעזה".

קיבלתם הוכחה לכך שהוא חטוף?
"לא. עדכנו את המשפחה שהוא חטוף לפי אינדיקציות כאלה ואחרות. ביקשנו הוכחות, אבל הם לא יכולים לתת, ומסתפקים בשלב זה רק בהודעה".


רום ברסלבסקי (צילום: אלבום משפחתי)

רום ברסלבסקי (צילום: אלבום משפחתי)


מה את יכולה לספר עליו ברמה האישית?
"במבט ראשון חושבים עליו מיד שהוא היפראקטיבי, מנותק ולא יודעים איך לאכול אותו, אבל אז כשמכירים אותו מבינים כמה רגש ונתינה אינסופית יש בו. הוא מצחיק, שובב ואחד שאהב את החיים. הוא מסכן את עצמו בלי לחשוב פעמיים למען אחרים. סיפורי הגבורה ששמענו ממש לא הפתיעו. הוא נלחם פשוט. הוא שורד אמיתי, הוא עבר חיים לא פשוטים ולכן אני מאמינה שהוא יחזור כי הוא מסוגל להתמודד עם הכל. אני מאמינה בה' בכל ליבי, ומאמינה ששומעים את התפילות שלנו. מזמן היינו יכולים לקבל בשורה רעה. אני מאמינה שעוד אראה אותו".

BringThemHomeNow#

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מכירה את אחותו של אליקים באופן אישי

    בסביבות 14:00-14:30, הוא עם שני החברים שלו, אליקים ליבמן ואיתן מור, הצילו שתי נערות שהתברר אחכ שכבר היו מתות ומאז נעלמו עקבותיהם. שלושתם נחטפו.
    שמות לתפילה: אליקים שלמה בן אבישג
    איתן אברהם בן אפרת
    רום בן איתמר

  2. מרי

    הלב נשרףףףףף אמןןן שיחזור הוא וכל החטופים הביתה בשלום ליבי איתכם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר