קרינה ארייב (צילום: אלבום משפחתי)
קרינה ארייב (צילום: אלבום משפחתי)

קרינה נחטפה לעזה – הסבא, ניצול שואה, מוטרד: "האם יש לה מים? ולחם?"

קרינה ארייב מפסגת זאב נמצאת בשבי החמאס כבר 28 ימים. בת דודתה של קרינה, ליזה שפוליאנסקי, מספרת על הימים הקשים שעוברת המשפחה, על התקוות, הניסיונות לדלות מידע וגם הכעס על הצלב האדום והיעדר המנהיגות בישראל. BringThemHomeNow#

פורסם בתאריך: 3.11.23 08:15

כשלושה חודשים בלבד חלפו מאז חגגה משפחת ארייב מפסגת זאב את יום הולדתה ה-19 של קרינה. שלושה חודשים שנראים כיום כמו נצח. בשבת השחורה של ה-7/10 נחטפה קרינה על ידי מחבלי החמאס לרצועת עזה. 28 ימים חלפו מאז אותה שבת שחורה וארורה, ובני משפחתה של קרינה – ההורים אירה ואלברט והאחות הגדולה סשה – ממתינים כדי לשמוע פרט כלשהו על יקירתם.

קרינה היא בוגרת תיכון טדי קולק בפסגת זאב, שם התגוררה המשפחה מאז עלו ההורים אירה ואלברט מאוקראינה ובוכרה. בשבועות שחלפו מאז אותו יום ארור מנסה המשפחה לדלות מידע. האחות סאשה פעילה מאוד ברשתות החברתיות, היא אף נפגשה עם שר הביטחון יואב גלנט ביום ראשון האחרון. מנסה להבין, מנסה לדלות שביבי אינפורמציה על מצבה של אחותה היקרה קרינה. היא, כמו משפחות אחרות של החטופים, מנסה ככל יכולתה להשאיר את הנושא בראש סדר היום – המטרה, כמובן, היא אחת – להחזיר אותה הביתה.





קרינה ארייב (צילום: אלבום משפחתי)

קרינה ארייב (צילום: אלבום משפחתי)


 

 

"המשפחה שבורה, אין מילים. פשוט אי אפשר לחזור לשגרה – הלב לא באמת שלם, כולם חושבים על קרינה כל הזמן", מספרת בכאב רב ליזה שפוליאנסקי, בת דודתה של קרינה. "שתי הסבתות שלנו לא מתפקדות, וכמובן שגם ההורים של קרינה. הסבא שלנו הוא ניצול שואה, כעת הוא בדאגה מתמדת על מה היא אוכלת והאם יש לה מים ולחם".

מה אתם יודעים על מצבה של קרינה?
"אנחנו מנסים בכל מיני דרכים לקבל עוד פרטיל על מצבה. הופץ ברשתות סרטון שבו ראינו שהיא חיה ובהכרה, אבל עם פציעות בפנים. אנחנו מקווים לשמוע מהצלב האדום, אבל הם לא ממש באים לקראתנו, זה ארגון שלא נותן מענה למשפחות הישראליות למרות ניסיונות רבים שלנו".

ליזה כועסת על המצב ועוד יותר מכך על היחס שמקבלת ישראל ממדינות רבות בעולם. על חוסר ההבנה שלהן את המתרחש כאן. "יש תחושת תסכול, כאילו זה לא בסדר שאנחנו עושים מאמצים להחזיר את החטופים הביתה", היא אומרת. "כאילו במדינות אחרות בעולם לא היו עושים מאמצים גדולים להחזיר את יקיריהם אם זה היה המצב. זו צביעות מצד מדינות מסוימות בעולם לתקוף את ישראל במה שקרה".

ליזה מבקשת כיום מכולם: "להיות מאוחדים. אסור לנו להתעסק בפוליטיקה פנימית. אנחנו צריכים לראות איך מאחדים שורות, כי העם שלנו התגייס בצורה מופלאה, כל האזרחים וכך גם צריכים לנהוג הפוליטיקאים בשעת מלחמה ובשעה הקשה הזו לישראל. כולנו מחפשים אחר מנהיג, כי רק לפני מספר ימים ביבי פגש את המשפחות וזה היה צריך לקרות מההתחלה. אנחנו לא מאמינים לכל מה שנאמר בכלי התקשורת בנוגע לעסקת השבויים ויודעים שיש הרבה לוחמה פסיכולוגית. אנחנו מקווים לטוב ורוצים את קרינה בחזרה איתנו".

BringThemHomeNow#

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר