אחד האוטובוסים שנרגמו באבנים ברמות (צילום: כוח לעובדים)
ונדליזם באוטובוס ברמות (צילום ארכיון: כוח לעובדים)

"לך לעזה" וגז מדמיע: שוב אלימות קשה נגד נהג אוטובוס ברמות

האלימות מצד נוסעי התחבורה הציבורית ברמות כלפי נהגי האוטובוס נמשכת - הלילה, בין שלישי לרביעי, נהג של חברת סופרבוס בקו 516 הותקף על ידי קבוצת צעירים, שריססו אותו בגז מדמיע. הנהג נפצע קל ונזק נגרם לאוטובוס

פורסם בתאריך: 27.12.23 08:35

שוב אלימות קשה נגד נהג אוטובוס, ושוב זה קורה ברמות – בפעם המי יודע כמה בשכונה הצפונית. הלילה, בין שלישי לרביעי (27.12), נהג של חברת סופרבוס בקו 516 הותקף על ידי נוסעים אשר קראו לעברו "לך לעזה, לך לסוריה" וריססו אותו בגז מדמיע.

יש לציין כי האירוע האלים התרחש לאחר שהנהג יצא מהתחנה, הנוסעים פתחו בכוח את דלת האוטובוס וריססו את הגז תוך כדי האמירות הבוטות. כתוצאה מהאירוע, כך נמסר מארגון 'כוח לעובדים', הנהג נפצע באורח קל ואילו דלת האוטובוס נשברה.



 

 

איתי כהן, ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "כולנו חווים ימים מתוחים, ישנם פורעי חוק שרואים בנהגי אוטובוס בתור שק חבטות רק בשל מוצאם. אנחנו בתחילתו של שיתוף פעולה עם משטרת ירושלים ירושלים לביאור האלימות באוטובוסים בבירה, אך ללא שינוי מצד משרד התחבורה ומימוש הבטחותיו להגנה על הנהגים, וללא הכרה בנהגים כעובדי ציבור, רצח של עובד תחבורה ציבורית הוא רק שאלה של זמן. לא נחכה עד שזה יקרה".

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה: "סופרבוס רואה בחומרה רבה את האירוע הקשה ומגנה כל אלימות מכל סוג כלפיי עובדיה. אנו תומכים ומלווים את הנהג מול הגורמים הרלוונטיים וקוראים למשטרת ישראל לאתר את האחראיים במהירות האפשרית ולמצות איתם את הדין".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר