עידן עמדי
עידן עמדי

"שהפציעות שלו יהפכו לשיר" – החברים מתפללים להחלמתו של עידן עמדי

מאז פורסם על פציעתו הקשה של היוצר-זמר-שחקן ברצועת עזה, החברים והקולגות מעולם התרבות פנו אל הרשתות החברתיות וכתבו את אשר על ליבם, תוך הבעת תמיכה בו ובמשפחתו. "אתה גיבור עידן. אני אוהבת אותך. מחכה לראות את העינים הטובות שלך", כתבה רונה לי שמעון, בת זוגו ב'פאודה'. שחקן האן.בי.איי דני אבדיה עלה למשחק של קבוצתו וושינגטון עם נעליים שעליהן הכיתוב "לרפואת עידן בן טובה"

פורסם בתאריך: 9.1.24 08:45

הזמר-שחקן עידן עמדי, שנפצע אתמול, שני, בקרבות ברצועת עזה, עבר הלילה, בין שני לשלישי, ניתוח בבית החולים שיבא ומצבו עדיין מוגדר קשה, כשהוא מורדם ומונשם.

עמדי, כך דווח הבוקר, נפצע מפיצוץ שאירע במנהרה אסטרטגית במרכז רצועת עזה בעקבות התלקחות של חומר נפץ. נסיבות הפיצוץ נחקרות על ידי צה"ל. באירוע הקשה נפל רס"ל במיל' גבריאל בלום ז"ל, לוחם בצוות ההנדסה של עמדי, ושני לוחמים נוספים נפצעו באורח קשה.

לאחר פציעתו הקשה והפרסום, הרשתות החברתיות התמלאו במילות חיזוק, ברכות ותפילות להחלמתו, לצד חיזוק למשפחתו ולמשפחות הנפגעים הנוספים מקרב חיילי צה"ל, בהם של חברים וקולגות של עמדי.

הלילה, במשחק של קבוצת ווישנגטון וויזארדס מהאן.בי.איי עלה הכדורסלן הישראלי דני אבדיה עם נעלים שעליהם הכיתוב "להחלמת עידן בן טובה".

"אחינו היקר עידן הוא גיבור אמיתי", כתבו אבי יששכרוף וליאור רז, יוצרי 'פאודה' שבה מככב עמדי, "מהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכול בצד ולצאת להילחם. תחילה בצפון ואז בדרום. אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר. משפחת 'פאודה' מוסרת למשפחות הנפגעים תנחומים, ולמשפחות הפצועים רפואה שלמה".

רונה לי שמעון, שמגלמת את בת זוגו של עמדי ב"פאודה", שיתפה גם היא את רגשותיה: "אתה האיש הכי אציל נפש שאני מכירה עידן. אין עוד אנשים כמוך. אין פרטנרים כמוך. הלב הטהור והנדיב שלך פועם חזק תמיד. אהבת האדם שלך הולכת תמיד רגע לפני החיוך המבויש שלך", פרסמה שמעון באינסטגרם, והמשיכה: "כבר שעות אני מחזיקה חזק בפנים תפילה. לחבר אהוב כל כך. לנשמה יפה ומיוחדת. מה-7 באוקטובר אתה נלחם כמו אריה. עם כל הילדים הכי טובים שלנו. אתה גיבור עידן. אני אוהבת אותך. מחכה כל כך לראות את העיניים הטובות שלך. ליבי עם כל המשפחות שממשיכות לשלם מחיר קשה מנשוא על הלחימה על המולדת היפה שלנו. יפי הבלורית והתואר (והטוהר). עידן תבריא מהר. מחכים לך".

 

 

 

חבר הכנסת חילי טרופר, חברו של עידן, כתב: "אחי היקר והגיבור, אוהב אותך. כפי שסגרנו – מחכה לקפה שאחרי המלחמה, ואחרי שתתאושש מהפציעה הקשה שלך היום. לפני כמה ימים התכתבנו ושלחתי לעמדי סרטון מצחיק של עידן ניידץ, שבמשחק 'ארץ, עיר, מלחמה' עם ילדיו הם עוצרים באות ע', ואז לכל השאלות התשובה היא עידן עמדי. זמר באות ע' – עידן עמדי. שחקן באות ע' – עידן עמדי. לוחם באות ע' – עידן עמדי. אישיות באות ע' – עידן עמדי. וזה כל כך מדויק. עמדי הוא אחד, יחיד ומיוחד".

הזמר שלמה ארצי כתב: "לעידן חברי היקר, האהוב והאמיץ. מאחל לך החלמה מהירה. דואג לך ואוהב אותך ומחכה כבר לבוא לבקר אותך כשאתה בריא וחזק".

והיו עוד עשרות רבות של תגובות, בהם כאלה מיוחדות מאוד כמו שכתב שי להב: "עידן עמדי לא היה חייב לצאת למלחמה הזו. הבחור בן 35. תרם כבר כל כך הרבה כחייל קרבי, בסדיר ובמילואים. והוא היום כוכב גדול ואהוב. כמה כוכבי תרבות ישראלים אחרים אתם מכירים שעזבו מאחור את ההצלחה והלכו להילחם? ממש להילחם? הרי גם אם היה "רק" מופיע בפני חיילים, היה עוזר מספיק. אבל הוא התעקש להיכנס לעזה עם היחידה שלו. מתוך תחושת מחויבות. מתוך המילה הזו, שכל כך הרבה מאיתנו ראו בה בשנים האחרונות כמעט מילת גנאי: פטריוטיות. איזה גיבור. הלוואי שיחזור אלינו במהרה, ושהפציעות שלו יהפכו רק לשיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר