מתוך הסרטון 'הם מפחדים!' (צילום: רוזנבאום תקשורת)
מתוך הסרטון 'הם מפחדים!' (צילום: רוזנבאום תקשורת)

מי מפחד מאחדות ישראלית? צפו בווידאו

"הם מפחדים!" - בסרטון שנעשה באמצעות טכנולוגיית AI מוצגים אויבי ישראל נסראללה, הנייה, חמינאי, ארדואן ואבו מאזן מפוחדים מהמחשבה של אחדות בישראל על רקע הלחימה. המסר ברור, כן?

פורסם בתאריך: 13.2.24 16:09

המלחמה בעזה רחוקה עדיין מהכרעה, הגזרה הצפונית, בצל הדיבורים על הסדרה, ממשיכה לרתוח – ונדמה שרוח האחדות ששררה בעם ישראל לאחר המתקפה הרצחנית של החמאס בשבת השחורה של ה-7/10 חלפה עברה עם הרוח.



על הרקע הזה הוקם פורום 'מגן ברזל' – הרצון והצורך באחדות בהנהגה ובמדינה כולה, מתוך דאגה גדולה לעתיד מדינת ישראל. אתמול שלטי חוצות של הפורום הוצבו ברחבי הארץ תחת הכותרת: "מי מפחד מאיווט בקבינט"? – ולא, לא מדובר על תמיכה בליברמן אלא באחדות, שהיא, כך על פי הפורום, צו השעה.

 

כהמשך ישיר לקמפיין – שוחרר היום וידאו תחת הכותרת "הם מפחדים!" – סרטון שנעשה באמצעות טכנולוגיית AI שמציג את אויבי ישראל נסראללה, הנייה, חמינאי, ארדואן ואבו מאזן מפוחדים מהמחשבה של אחדות בישראל על רקע הלחימה. המסר ברור, כן?

מיו"ר הפורום עו"ד נדיר שיינר נמסר: "הדבר שהכי מפחיד את אויבנו הוא שנאחד כוחות ונלחם באופן מאוחד נגדם. זה החשש הגדול של נסראללה, חמינאי, הנייה ארדואן ואבו מאזן. צירוף של כוחות חזקים לקבינט – כמו אביגדור ליברמן הוא צו השעה למען הבטחון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר