בנייני האומה, הכנס הבינלאומי לחדשנות בתעשיות הביו-מד בשנה שעברה (צילומים: בנייני האומה, קונסטנטין גרוסמן)
בנייני האומה, הכנס הבינלאומי לחדשנות בתעשיות הביו-מד בשנה שעברה (צילומים: בנייני האומה, קונסטנטין גרוסמן)

סימן לעוצמה: תעשיית הביו-מד העולמית מגיעה לירושלים

בימים שלישי ורביעי השבוע יתקיים בבנייני האומה הכנס הבינלאומי לחדשנות במדעי החיים והטכנולוגיות הרפואיות. קיומו של הכנס בזמן המלחמה מוכיח את עצמתה של ירושלים כמוקד כנסים עולמי

פורסם בתאריך: 3.3.24 11:54

ירושלים משגשגת ומחזירה את הכנסים הבינלאומיים: בצל המלחמה בעזה והמתיחות הביטחונית בגבול הצפון – תעשיית הביומד העולמית מגיעה לירושלים, בצעד שמראה על העוצמה של ירושלים כמוקד כנסים משמעותי בעולם.

מדובר על הכנס הבינלאומי לחדשנות בתעשיות מדעי החיים והטכנולוגיות הרפואיות – MIXiii Health-Tech.IL – שנערך בהובלת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI), ויתקיים בימים שלישי ורביעי, 6.3-5.3 במרכז הקונגרסים בנייני האומה, בהשתתפות דוברים מובילים מהעולם ומישראל.

כנס ה-MIXiii Health-Tech.IL יתמקד השנה במיצוב ישראל כמעצמה טכנולוגית וכמובילה גלובלית בעולמות מדעי החיים. יש לציין כי כנסים קודמים הביאו למאות חיבורים בין התעשייה הישראלית למשקיעים מהעולם, תוך חיבורים מקצועיים ועסקיים שהביאו לקידום התעשיות הישראליות בעולמות הביומד.

במפגשים של הכנס השנה יושם דגש על הסינרגיה בין ביו-טכנולוגיה, הנדסה, טכנולוגיות מתקדמות ומערכות ממוחשבות כמו גם תכנון בתי החולים של העתיד ואפשרויות האשפוז הביתי. כמו כן, צפויים להיערך דיוני עומק על עתיד תחומים אלה, תוך מתן דגש ביתרונות ובאתגרים בתעשיית מדעי החיים הישראלית.


הכנס הבינלאומי לחדשנות בתעשיות הביו-מד בשנה שעברה (צילום: קונסטנטין גרוסמן)

הכנס הבינלאומי לחדשנות בתעשיות הביו-מד בשנה שעברה (צילום: קונסטנטין גרוסמן)


 

 

הכנס הבינלאומי מתקיים בשיתוף משרד ירושלים ומסורת ישראל, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים, רשות החדשנות ובתמיכת מכון הייצוא, משרד הכלכלה, משרד החוץ, משרד הבריאות והמשרד לחדשנות, מדע וטכנולוגיה. זו השנה השנייה שהכנס יופק על ידי קבוצת שטיר. נותני החסות לכנס הן חברות מובילות בתחומים מגוונים וממחישות את הרב-גוניות של הכנס ובכלל זה Google, merck, Ferring, JNJ, Teva, HCW, Lumenis וגופים רבים נוספים.

"הכנס במתכונתו החדשה נוצר על ידי ועבור תעשיית הביומד הישראלית, בשיתוף מספר רב של חברות Health-Tech הישראליות", נמסר מהאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות. "בראשות הכנס וועדת היגוי אשר משקפת את כל חלקי התעשייה. בראש ועדת ההיגוי של הכנס עומד יעקב מיכלין, דירקטור ומוביל מדעי החיים באיגוד התעשיות המתקדמות ה IATI ומנכ"ל חברת ביולייט. באי הכנס יפגשו את הסטארטפים הירושלמים בביתן האקוסיסטם הירושלמי, בהובלת מרכז Bio Jerusalem. במתחם ה-VIP של הביתן ניתן יהיה לפגוש גם את נציגי בתי החולים הירושלמים; אלי"ן, הדסה, ושערי צדק – כמו גם את נציגי חברת יישום של האוניברסיטה העברית".


קרין מאיר רובינשטיין (צילום: סיון פרג')

קרין מאיר רובינשטיין (צילום: סיון פרג')


קרין מאיר רובינשטיין, מנכ"לית ונשיאה האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI: "כנס ה-MIXiii Health-Tech.IL הוא הכנס הבינלאומי לחדשנות המוביל בישראל הממצב את ישראל כמובילה בתחום תעשיות מדעי החיים וטכנולוגיות הבריאות הדיגיטלית. ההמשכיות העסקית של תעשיית החדשנות בכלל ותעשיית מדעי החיים בתוכה, היא המשימה העיקרית של האיגוד על מנת לוודא שהתעשייה ממשיכה להיות קטר הצמיחה של המשק וגורם מרכזי להעלאת החוסן הלאומי של המדינה. אנחנו רואים חשיבות רבה לקיום הכנס בירושלים דווקא בימים מורכבים אלה, בהם זקוקה מדינת ישראל למיצוב וסיקור חיובי ברחבי העולם והחברות זקוקות להשקעות ושיתופי פעולה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר