כרטיס אשראי (צילום אילוסטרציה: Depositphotos/pressmaster)
כרטיס אשראי (צילום אילוסטרציה: Depositphotos/pressmaster)

משרד התחבורה: הקלה דרמטית לנוסעים

פיילוט התשלום בכרטיס אשראי יורחב גם לאוטובוסים של אגד בירושלים - בדרך להטמעת השירות בכל קווי התחבורה הציבורית בעיר ובישראל. הפיילוט יחל בחודשי הקיץ, אך יש מי שטוענים כי אין סיכוי שמשרד התחבורה יצליח לעמוד בתאריך היעד

פורסם בתאריך: 5.3.24 18:02

משתמשי התחבורה הציבורית בירושלים שימו לב – בקרוב מאוד יחל לפעול באוטובוסים של אגד ברחבי העיר פיילוט התשלום בכרטיסי אשראי. המשמעות היא פשוטה – נוסע לא צריך יותר רב קו או אפליקציות כאלה ואחרות – הוא פשוט יכול לעלות לאוטובוס ו"לגהץ" את כרטיס האשראי – ממש כמו רכישת כרטיס חד פעמי.

יש לציין כי פיילוט כרטיסי האשראי יצא כבר לדרך בחברת דן – ובחודשים הקרובים, כך על פי משרד התחבורה, הוא אמור להתחיל לפעול גם באוטובוסים של אגד בירושלים, בחיפה ובאילת. יחד עם זאת, יש מי שטוענים שאין סיכוי שהפיילוט יחל כבר בחודשי הקיץ הקרוב. הסיבה – בדיון שהתקיים בחודש שעבר בוועדת הכלכלה ציון נציג משרד התחבורה שייקח להם לפחות שנה וחצי להטמיע את אופציית כרטיסי האשראי במערכות השונות.

יחד עם זאת, במשרד התחבורה יצאו היום, שלישי, בהודעה על התחלת הפיילוט תוך שהם מציינים כי המטרה הסופית היא הטמעת המערכות בכלל התחבורה הציבורית בישראל כדי לשפר ולייעל את השירות הניתן לציבור הנוסעים והנוסעות.

 

 

"לצד הסיוע במאמץ המלחמתי והשמירה על הרציפות התפקודית, בהתאם לחזון שרת התחבורה לעידוד השימוש ושיפור השירות במערך התחבורה הציבורית, בחודשים הקרובים יורחב פיילוט התשלומים בכרטיסי אשראי במערך התחבורה הציבורית, זאת בהמשך לפיילוט שבוצע בהצלחה עם חברת דן", מסר מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן. "תושבי הערים ירושלים, חיפה ואילת, יוכלו להנות מאפשרות התשלום בכרטיס אשראי, זאת בהתאם לתכנית העבודה של המשרד להטמעת השירות בכל קווי התחבורה הציבורית בישראל".

ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית עידן מועלם: "במהלך הקיץ הקרוב, יצטרפו כ-400 אלף נוסעים ביום לשירות התשלום עבור הנסיעה באמצעות כרטיסי אשראי, כחלק מתכנית העבודה של משרד התחבורה להרחבת השירות לכל הארץ. הרשות לתחבורה ציבורית שמה לה כיעד להעמיד לרשות אזרחי ישראל מערך תחבורה ציבורית איכותי, חדשני ושירותי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הנאשם לכלא

    יש רק בעיה אחת: מדובר על תשלום מזדמן חד פעמי, כלומר אם עוברים מרכבת קלה לאוטובוס, למשל, צריך לשלם שוב על נסיעה במחיר מלא, בניגוד לרב קו ולאפליקציות. כרגע זו לא ממש בשורה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר