למצולמים אין קשר לכתבה - שוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)
למצולמים אין קשר לכתבה - מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)

ההחלטה החריגה של המשטרה – צו סגירה הוצא הלילה לברים בשוק

בשל ריבוי מקרי ונדליזם, אלימות ושכרות במהלך חג פורים - משטרת ירושלים החליטה אמש, בצעד חריג וחד פעמי, לסגור את כלל הברים בשוק למשך הלילה. "לצורך שמירת שלום הציבור", נמסר מהמשטרה

פורסם בתאריך: 26.3.24 08:05

סיומת עצובה לחגיגות פורים בירושלים: הברים בשוק מחנה יהודה נסגרו אמש, שני, 25.3, בהוראת משטרת ירושלים בשעה 22:00 וזאת בעקבות ריבוי אירועי אלימות ו-ונדליזם שאירעו ברחבי השוק במהלך הלילות האחרונים, שבהן נחגג פורים.

מדובר על החלטה חריגה, תקדימית ולדברי המשטרה גם חד פעמית – לסגור את כל המתחם והברים הפועלים בו, כשלדברי המשטרה: "לצורך שמירת שלום הציבור ומניעת אלימות, מעשי ונדליזם וכן סכנה מדוחק".

לדברי גורמים המעורים בפרטים, "הימים האחרונים, בעיקר הלילות, בשוק היו מאוד קשוחים. אינספור אירועי אלימות, השחתה, ונדליזם, עשיית צרכים במרחב הציבורי ומה לא. בדיוק הדברים שאף אחד לא רוצה לראות".

 

 

 

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פעלה לאורך היומיים האחרונים לאבטחת המבקרים והמבלים בעיר ירושלים, באירועי ומסיבות חג הפורים. אמש, שני, לקראת השעה עשר, הוחלט על סגירת הברים בשוק מחנה יהודה, זאת לצורך שמירת שלום הציבור ומניעת אלימות, מעשי ונדליזם וכן סכנה מדוחק.

"החלטה זו התקבלה על ידי מפקד התחנה בתום הערכת מצב שקיים בשטח, זאת בעקבות ריבוי מקרים ודיווחים באזור על מבלים השרויים בגילופין ואינם שולטים על מעשיהם, ריבוי מקרים של ונדליזם באזור השוק וחסימת צירים, צפיפות שסיכנה את המבלים במקום, וכן מקרי אלימות בין מבלים שהצריכו התערבות וטיפול משטרתי".

אז מה אומרת הסגירה הלילה לגבי המשך פעילות השוק כמתחם חיי לילה? קצת מוקדם לקבוע, אבל המתח שבין האזור לבין השוק המסורתי ופריחת מקומות הבילוי בו בשעות הערב רק הולך ומחמיר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר