מטי אריאל (צילום: יח"צ)
מטי אריאל (צילום: יח"צ)

מטי אריאל: "הרגלי הספורט של הירושלמים מאוד השתפרו"

מטי אריאל, הבעלים של רשת מועדוני הכושר מטי בעיר, בשיחה על הרגלי הכושר של הירושלמיות והירושלמים על תזונה ועל בריאות

פורסם בתאריך: 19.8.17 20:32

מטי אריאל, בת 53, מגבעת משואה, אמא לארבעה ילדים, היא גם הבעלים של רשת מטי מועדוני כושר, בעלת חמישה סניפים, ארבעה מתוכם בירושלים. "התחלתי את המסע שלי עם הירושלמים לפני 25 שנים, כמדריכה ולאחר מכן כרכזת ספורט במתנ"ס. התחלתי מהבסיס והלכתי וגדלתי. בעבר הירושלמים היו הרבה פחות מודעים ועם השנים אפשר לראות איך המודעות הלכה וגדלה לכל סוגי הספורט. אני רואה המון ירושלמים שמתאמנים ברשתות שלנו וברחובות. בשנים האחרונות הרגלי הספורט של הירושלמים מאוד השתפרו", מספרת אריאל.

מהו הספורט המועדף על הירושלמים?

"גברים מעדיפים את חדר הכושר, ונשים בכל התחומים של סטודיו: אירובי, פילאטיס, יוגה, עיצוב הגוף וזומבה".

האם לירושלמים יש מודעות לתזונה נכונה?

"יש מקום לשיפור, אין ספק שהמצב לא אידיאלי. אני חושבת שצריך להיות חינוך מגיל קטן בבתי הספר ובגנים. אני חושבת שבכל הארץ המודעות לא בשיאה ולא רק בירושלים. צריך שתהיה הרבה יותר מודעות ולמידה. אני מאמינה שזה צריך להתחיל מגילאים קטנים ולהשריש את זה למתבגרים".

איפה ירושלים נמצאת על המפה הישראלית מבחינת כושר ותזונה?

"אני חושבת שבמצב טוב בעיקר בשנים האחרונות שאני רואה מודעות אחרת לגמרי דווקא כי ליוויתי את הירושלמים כל כך הרבה בתחום הזה, הרגלי הספורט של הירושלמים מאוד השתפרו.הרבה יותר מודעים לתזונה ועושים ספורט".

בתחילת הקיץ נפתחה ברשת מועדוני הכושר תוכנית מיוחדת למניעת השמנה בקרב בני נוער. "התוכנית הוכתרה כהצלחה מסחררת", מתארת אריאל. "הגיעו המון בני נוער למגוון תוכניות שחילקנו לפי גילאים. כל אחד לפי מה שמתאים לו. בנינו תוכנית מיוחדת שמתאימה לנוער. זה גיל של גדילה ואנחנו רואים אחריות רבה להתייחס אליהם ברצינות ולא סתם לשים אותם בחדר כושר אלא לטפל בהם. היתה הצלחה בלתי רגילה והגיעו המון בני נוער לכל הסניפים שלנו ועדיין. כל הזמן יש לנו תוכניות לבני נוער אבל עד גיל 14 אנחנו לא נותנים ספורט יומיומי, אלא תכניות מיוחדות שימשכו גם במהלך השנה.

 

מטי אריאל (צילום: יח"צ)

מטי אריאל (צילום: יח"צ)

אריאל מדגישה כי "על כל אחד להתחיל בקטן. כשאדם נרשם לחדר כושר הוא מגיע כל יום בהתלהבות ומהר מאוד הוא יחזור לכורסה. צריך להציב מטרות קטנות, כלומר להחליט שמגיעים פעמיים בשבוע לחדר כושר. לראות מה אוהבים להתייעץ עם אנשי מקצוע. לא מה שמתאים לחבר יתאים גם לגוף שלי ורק  אחרי תקופה רואים מה נכון ולהמשיך. צריך להיות נעים וכייפי לעשות ספורט בלי היסטריה ואז מצליחים".

סטודיו מטי (צילום: יח"צ)

סטודיו מטי (צילום: יח"צ)

מה את עושה כשאת קמה בבוקר?

"שותה שתי כוסות מים עם לימון  ואז את שייק הבריאות שלי, שמכיל דברים בריאים שפותחים לי טוב את היום. לאחרונה גם חזרתי לעשות ספורט, אחרי תקופה שלא עשיתי בשל פציעה. אני מגיעה לחדר הכושר בין פעמיים ולשלוש בשבוע עם מאמן אישי".

מה מרגש אותך?

"המשפחה שלי ובעיקר כשאני  מגיעה לעבודה לראות כל כך הרבה אנשים עושים ספורט, ואני מרגישה שקיבלתי מתנה משמיים לעסוק בתחום המדהים הזה".

איך את שומרת על דיאטה וכושר?

"אני משתדלת מאוד לשמור על אורח חיים בריא לא דיאטות קיצוניות, לעשות את הספורט שמתאים לי ולאורח החיים שלי ולהקפיד להגיע לחדר הכושר מפעם לפעם".

מתי בכית בפעם הראשונה?

"אני בכיינית סדרתית. אני בוכה מכל דבר, גם אם זה לא קשור אלי. אני מתרגשת בקלות ויכולה לבכות ממשהו שקרה אפילו באפריקה".

 

סטודיו מטי (צילום: יח"צ)

סטודיו מטי (צילום: יח"צ)

 

מה את שונאת בירושלים?

"אני לא יודעת מה אני לא אוהבת כי אני מאוד אוהבת את העיר הזאת. דווקא בגלל המורכבות שלה. זה דואלי: אני אוהבת את המורכבות שלה וגם לא אוהבת את המורכבות שלה. לפעמים המורכבות מקשה ולפעמים היא מיוחדת".

מה את אוהבת בירושלים?

"האנשים, החום האנושי. אני אוהבת את המגוון והצבעוניות של האנשים בירושלים. מאוד אוהבת את המראה של ירושלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אורלי בן עמי

    אין כמו מטי! כמתאמנת שגדלה אצלה להיות מאמנת נוכחתי להכיר אישיות מדהימה מלאה בנתינה וידע הן למאמנים והן למתאמנים כדי להגיע להכי טוב בשביל כל אחד ואחד! גאה להיות חלק מרשת מטי מועדוני כושר ומהצוות של ההכי טובים בירושלים ♥️

  2. עופרה כהן

    מטי, אישיות מיוחדת במינה. תחושת הסולידאריות והמשפחתיות בקרב הצוות והלקוחות נבנתה לאור הייחודיות של מטי כאדם נעים הליכות, חכם צנוע וחרוץ. זה סוג המנהלים האיכותיים, אלה המובילים קדימה בהרמוניה ובהתפתחות תמידית.מרגישה שבורכתי בהזדמנות להיות לקוחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר