קניון הדר, מנכ"ל הקניון אייל סקוזה (צילומים: אסף קרלה, קרן מנור)

"קניון הדר נכנס לביט של חג, עם מבצעים שיקפיצו לכם את השנה"

בקניון הגדול של תלפיות ערוכים לימי טרום החגים. המנכ"ל אייל סקוזה: "אנו בהיערכות מוגברת. תגברנו את כוח האדם והאבטחה והחלטנו להרחיב את שעות הפעילות"

פורסם בתאריך: 5.9.17 19:09

כחלק מההיערכות הזו, בארבעת הימים שלפני ראש השנה יוארכו שעות הפעילות בקניון. כך, במוצאי שבת ה־16.9 יפעל הקניון עד השעה 24:00 ובשלושת הימים שלאחר מכן (19.9-17.9) הוא יהיה פתוח עד השעה 23:00.

באשר למבצעים, אותם תוכלו למצוא בקניון הדר החל מיום ראשון הקרוב (10.9) ועד לערב ראש השנה (רביעי, 20.9), כשהם ילוו בקמפיין מיוחד עם הפרזנטורים דורון מטלון ושגיא ברייטנר, אומן הביטבוקס בפייסבוק, ברדיו ובשלטי חוצות.

 

מהנהלת הקניון נמסר כי "קניון הדר נכנס לביט של חג, עם מבצעים שיקפיצו לכם את השנה ב־11 ימים של מבצעים אטרקטיביים במיטב חנויות הקניון, אשר יציעו לרגל החג רעיונות למתנות ומארזים בלעדיים במחירים מיוחדים, בכך יחסכו את ההתלבטות מה לקנות השנה למארחים התורנים, למשפחה ועוד".

אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר (צילום: קרן מנור)

אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר (צילום: קרן מנור)

מנכ"ל הקניון אייל סקוזה מוסיף ומציין כי "גם השנה אנו בהיערכות מוגברת. תגברנו את כוח האדם והאבטחה בקניון ואנו מעבירים הדרכות לכל הצוותים. החלטנו להרחיב את פעילות הקניון על מנת לאפשר ללקוחותינו היקרים לעשות את הקניות לחג בשעות הנוחות להם וכדי להימנע מהעומסים. אנו מאחלים שנה טובה וחג שמח לכל בית ישראל".

קניון הדר. פייר קניג 26, תלפיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר