רכב הסעות, אמבולנס (צילום ג'יני)
רכב הסעות, אמבולנס (צילום: ג'יני)

אסון אחרי הגן: רכב הסעות דרס למוות ילד בן 3

הילד פונה על ידי הנהג בעצמו למרפאת טרם ברחוב ינובסקי בארנונה, ומשם הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים שערי צדק במצב קשה. לאחר פעולות החייאה והנשמה הוא נפטר מפצעיו

פורסם בתאריך: 12.9.17 15:01

ילד בן 3 נהרג היום בצהריים לאחר שנפגע מרכב הסעות. הילד פונה במצב קשה על ידי הנהג בעצמו למרפאת טרם, הממוקמת ברחוב ינובסקי בשכונת ארנונה. עקב מצבו הקשה פונה הילד על ידי פרמדיקים של מד"א לבית החולים שערי צדק. הפרמדיקים ביצעו בילד פעולות הנשמה והחייאה. כשהגיע הילד לבית החלים הוא טופל אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. נהג רכב ההסעות זומן למשטרה והרכב נתפס על ידי השוטרים.

במשטרת ירושלים מספרים כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה לפיו ילד כבן 3 פונה על ידי רכב הסעות במצב קשה למרפאת טרם ברחוב ינובסקי לאחר שככל הנראה נפגע על ידי נהג רכב ההסעות ברחוב המפקד בשכונת אבו תור. הילד פונה על ידי מד"א ממרפאת טרם במצב קשה לשערי צדק ושם הוא מת מפצעיו. נהג הרכב, שפינה את הילד למרפאת טרם, בדרכו לתחנת המשטרה. רכב ההסעות נתפס. המשטרה פתחה בחקירה.

משערי צדק נמסר: "הילד בן ה-3, שנפגע בתאונת הדרכים, פונה למרכז הטראומה תוך החייאה ממושכת ללא רוח חיים ולצערנו בבית החולים נקבע מותו".



רכב הסעות (צילום אילוסטרציה)

 


כזכור, אתמול, שני, 11.9, ילדה בת 3 נחנקה מחבל של ערסל בגן ילדים בבית שמש, ככל הנראה החבל נכרך סביב סביב צווארה. הגננות שהבחינו בילדה הזעיקו את מד"א שפינו אותה במצב בינוני לבית החולים. הילדה פונתה להדסה וביום שלישי, היום, 12.9, כבר השתפר מצבה. "הילדה ערה ונושמת בעצמה, מצבה כבר מוגדר קל, היא תועבר מהיחידה לטיפול נמרץ ילדים למחלקת אשפוז ילדים", נמסר מהדסה.

במשטרה ציינו בהמשך למקרה זה "התקבל דיווח מבית החולים לפיו מד"א פינו אליהם ילדה כבת 3 מגן ילדים בו שהתה במצב בינוני. בעקבות הדיווח חוקרי משטרה הוזעקו לגן הילדים ופתחו בחקירה. מחקירה ראשונית עולה כי הילדה שיחקה בערסל נדנדה וככל הנראה חבל הערסל נכרך סביב צווארה. עובדת בצוות הגן שהבחינה בכך חילצה הילדה והזעיקה מיד מד"א שכאמור פינו אותה לבית החולים". משטרת ירושלים פתחה בחקירת הנסיבות ועיכבה לחקירה את הגננת וצוות הגן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר